Beantwoord

Activatiemail van KPN ID met Gmail komt niet aan in Postvak IN, ook niet in spam

  • 7 March 2024
  • 16 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik wil een ander adres gebruiken voor kpn id nl een gmail adres. Helaas is dit via een medewerker waarmee ik 40 minuten aan de telefoon zat niet gelukt om om een activatiemail binnen te krijgen op mijn email adres.

Ook de bestaande weggeggooid en opnieuw aanmaken met gmailadres lukt maar ik krijg geen activatiemail.

Medewerker vroeg of ik dit op het forum wil plaatden want dit had hij nog nooit gezien. Hierbij hulp gevraagd aangezien ik een netflix account op mijn gmailadres heb en die ook wil koppelen aan mijn kpnid.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 March 2024, 13:05

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @birdybird 

 

Weet je zeker dat je het goede GMail e-mailadres gebruikt?
Ik heb het aanmaken van een nieuwe KPN ID net geprobeerd en de mail komt vrijwel direct binnen in mijn GMail mailbox:

 

Ja dat is ook het vreemde eraan. Alleen mijn emailadres komt niet binnen .....

Waarom wil je Netflix via de factuur van kpn gaan betalen? Want dat is het enige wat wijzigt. Het bedrag blijft hetzelfde. 

En als je nu extra gast abonnees erbij hebt kan dat bij kpn ook niet. Via kpn mag je het alleen voor jezelf gebruiken. 

Als je een Hussel abonnement hebt of TV+ dan kan het nog €5 entertainment korting opleveren. Maar ook niet als je al 1 van de 8 andere pakketten hebt met die korting. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @birdybird, welkom! Het kan zijn dat er iets in het e-mailadres staat, waardoor dit problemen oplevert. Maar we komen dit niet vaak tegen! Ik ben dus inderdaad wel erg benieuwd naar wat er aan de hand is. Kan je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel het betreffende Gmail-account plaatsen? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan zoek ik het voor je uit.

Gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Dank. Daarin zie ik niets raars verder. Je hebt via onze website een KPN ID aan proberen maken door je e-mailadres in te voeren? En vervolgens kreeg je geen e-mail met bevestiging hiervan. Ook niet in de spam? Via welke browser had je het geprobeerd? Ik ga het verder uit laten zoeken, maar dan wil ik even zeker weten dat ik alles scherp heb ;-).

Via jullie website kon id aan laten maken daarna geen bevestigingsmail ook niet in spam.

2 browser geprobeerd Firefox en Chrome.

Via deze browser wel weer kpn id met een Outlook account aangemaakt en dat gaat wel goed krijg wel bevestigingsmail en in de browser gaat het goed ook alle cookies verwijdert.

Reputatie 7
Badge +30

Oké, dank! Ik ga erachteraan en hou je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik had nog geen reactie van mijn collega's, dus ik ga daar opnieuw achteraan!

Ok

Reputatie 7
Badge +30

We zien zo geen blokkades, @birdybird! Aan de ene kant is dat goed, aan de andere kant weten we nu nog niet waar het probleem zich bevind ;-). Zou jij nog eens je KPN ID willen activeren met je Gmail adres en dan hier even laten weten op welk tijdstip je dit hebt gedaan? Dan gaan we meekijken wat er gebeurt vanuit onze kant. 

Om 11:37 kpn id geprobeert aan te maken geen email ontvangen…

 

Om 1141 nog een keer

Reputatie 7
Badge +30

Dankjewel! De mails worden door ons wel verzonden, en gaan ook daadwerkelijk ‘de deur uit'. Wil jij toch in je Gmail eens kijken of er mailfilters ingesteld staan? Of wellicht een Postvak met Prioriteit o.i.d. Wij versturen in ieder geval de mailtjes netjes op de door jou aangegeven tijd!

Het werkt nu  maar de mail kwam in prullenbak ???

Bedankt

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het nu opgelost is! Gek dat het in de prullenbak kwam! Goed dat het nu wel gelukt is :-).

Reageer