Beantwoord

Afstandsbediening aanvragen via MijnKPN werkt niet

  • 8 August 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Een afstandsbediening aanvragen via mijnkpn werkt niet. Product toevoegen, dan vraagt het systeem of je je abonnement wil koppelen, maar dat wil ik niet. Ik wil een nieuwe afstandsbediening.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 8 August 2023, 08:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een afstandsbediening aanvragen via mijnkpn werkt niet. Product toevoegen, dan vraagt het systeem of je je abonnement wil koppelen, maar dat wil ik niet. Ik wil een nieuwe afstandsbediening.

Dat moet wel. Uw thuis abonnement moet gekoppeld zijn aan uw MijnKPN account. Anders kunt u geen afstandbediening aanvragen. 

Reputatie 7

Hoi @newsfourme, het versturen van een afstandsbediening kan inderdaad alleen als er een abonnement aan MijnKPN is gekoppeld. Bij het sturen van een afstandsbediening wordt gecontroleerd of er een abonnement met tv actief is, anders kan de afstandsbediening niet gestuurd worden. Is het inmiddels gelukt?

Sorry voor de late reactie, maar het is inmiddels gelukt. Ik vraag me nog steeds af waarom het ineens niet meer werkte. Het is net als met het tv kastje… dat werkt niet. Je belt de hulpdienst en vervolgens een uur later doet hij het toch weer wel, maar dan is er al een nieuw kastje onderweg.

Zo zonde, maar… wel goede service uiteraard.

Reageer