Beantwoord

Bestelling kan ik niet tracken en toevoegen aan MijnKPN

  • 1 February 2024
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedendag,

 

30-01-2024 heb ik een abonnement afgesloten met mobiel en data, hiervan heb ik via de mails die ik gekregen heb een bezorgafspraak gemaakt. Ik kan mijn bestelling na 2 dagen (lees op 01-02-2024) niet volgen en/of toevoegen in de mijn kpn app door gebrek aan gegevens 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 February 2024, 20:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lars. 

Dat is standaard het geval. Pas na twee tot drie werkdagen na de start van jouw abonnement kun je jouw abonnement toevoegen op MijnKPN. KPN heeft eerst even tijd nodig om hún administratie bij te werken. 

Hallo @Lars. 

Dat is standaard het geval. Pas na twee tot drie werkdagen na de start van jouw abonnement kun je jouw abonnement toevoegen op MijnKPN. KPN heeft eerst even tijd nodig om hún administratie bij te werken. 

 

Oké super, enig idee hoe dat zit met de levering van de mobiele telefoon en het tracken hiervan?

Reputatie 7
Badge +28

Dat zou moeten kunnen via Mijn Bestelling 

Reageer