Vraag

Facturen via mijn KPN niet zichtbaar

  • 15 November 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

al geruime tijd heb ik geen inzage in mijn facturen via mijn kpn. Bellen met de helpdesk levert niet op. Weken geleden gebeld en er zou actie ondernomen worden maar geen bericht of resultaat. 

 

De communicatie met KPN verloopt moeizaam. Je kunt alleen maar bellen (met forse wachttijd) of het forum gebruiken waardoor dit soort kwesties snel tussen de wal en het schip raken. Een communicatiebedrijf KPN zou er goed aan doen om tickets voor problemen e.d. digitaal mogelijk te maken. 

 

In hetzelfde gesprek heb ik een melding gemaakt van een zeer slecht netwerk (zowel bellen als internet) op het treintraject Abcoude-Duivendrecht. Ook hier nul response op. 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @Nick1978, ik ga met je meekijken! 

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld, maar ik zie op dat adres geen actief abonnement terug. Wil je je profiel aanpassen naar je huidige adres en aangeven met welk KPN ID je inlogt? Ik wil ook graag weten of het gaat om de facturen van mobiel of van een thuis (internet) abonnement. Als je daarna een berichtje wil plaatsen in dit topic, dan kijk ik met je mee. 

Over het treintraject, valt de hele verbinding op dat moment weg of wordt het bereik minder? In theorie staan de masten die zorgen voor de dekking gericht op bewoon gebied. Tijdens je treinreis maak je verbinding met verschillende masten en kan het dat op bepaalde plaatsen de dekking net wat minder is dan op andere plaatsen. Rond welk punt ervaar je problemen? 

Dank je Liesbeth, ik heb je een pm gestuurd inzake mijn account. Het slechte/geen bereik begint (vanaf Utrecht ) ruim voor de het kleine spoortunneltje bij Abcoude tot voorbij het station van Abcoude. Verder tussen de stations Amsterdam Bijlmer Arena en Duivendrecht is het slecht en dan met name bij Station Duivendrecht. Alvast bedankt. Gr Nick

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @Nick1978 en dankjewel voor je bericht! 

Het nummer dat je noemt in je privébericht heeft op dit moment bij de consumentenmarkt nog geen bekend MijnKPN account. Met het wijzigen van zakelijk naar consument heb je een nieuw klantnummer gekregen. Het e-mailadres waarmee je nu inlogt op MijnKPN laat op dit moment nog de informatie van je oude klantnummer zien. Wil je eens, als je inlogt op MijnKPN (via de app) gaan naar Profiel (rechtsonder), Abonnementen en dan bij het nummer waar het over gaat kiezen voor ‘Dit abonnement verbergen’. Daarna wil ik je vragen om uit te loggen (app afsluiten), weer in te loggen en te kiezen voor ‘Abonnement toevoegen'.  Ik verwacht dat met het opnieuw toevoegen je 06-nummer met je nieuwe klantnummer wordt toegevoegd en dan kan je alle informatie weer bekijken (en wijzigen). 

Ik hoor graag of het is gelukt! 

Net wat drastischer en ik hoop dat het niet nodig is, om onder Profiel, Inloggegevens je account te verwijderen en daarna weer opnieuw aan te maken. 

Voor het treinreizen wil ik graag weten wat ‘slecht’ is.
- Heb je helemaal geen bereik, of heb je 1 of misschien 2 balkjes bereik?
- Werkt het bellen nog wel (hoe is de kwaliteit?) als het internet niet meer werkt?
- Ervaar je het elke reis? 
- Weet je of anderen met KPN dit ook ervaren?
- Heb je de mogelijkheid om het te testen met een ander toestel? Wat voor toestel heb je nu? 

Excuses voor de hoeveelheid vragen! Als afsluiter nog, als ik het doorzet naar de technische dienst, ben je dan het beste in de ochtend of in de middag bereikbaar? 

Reageer