Beantwoord

Factuur betalen via MijnKPN app werkt niet

  • 9 March 2024
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo allemaal , ik probeer een openstaande factuur te betalen via de kpn app, als ik op de factuur klik , staat er bekijk naar betaal mogelijkheden , wanneer ik verder klik blijft de pagina wit en krijg ik geen opties ? Iemand anders daar ook last van ? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 March 2024, 07:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Babsie76 ,

Je wilt geld overmaken naar KPN? Er is een alternatief om dit handmatig te doen als het via de app niet lukt. 

Het is namelijk ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.

 

bron : https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm

Hallo @Babsie76 ,

Je wilt geld overmaken naar KPN? Er is een alternatief om dit handmatig te doen als het via de app niet lukt. 

Het is namelijk ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.

 

bron : https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm

Hi ! Thanx voor jouw berichtje terug . Heb KPN inmiddels ook gesproken, de dame gaf aan dat er een euvel was met de KPN ; met name de betaal optie pagina , zou vanmiddag 1200 waarschijnlijk opgelost zijn, maar het is helaas niet opgelost. Er zou ook een mail worden verzonden vanuit KPN , dus daar wacht ik op. 
fijn weekend toe gewenst in ieder geval 😃

Reageer