Beantwoord

Foutmelding bij KPN servicetools. Ik kan de wifimanager niet doorlopen, geen nieuwe afstandsbediening of een nieuwe pincode aanvragen

  • 11 February 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik kom steeds niet verder als ik de wifimanager open, een afstand bediening wilt bestellen of een nieuwe pincode aan wil vragen. Als antwoord krijg ik functie is niet beschikbaar het wordt doorgestuurd naar een bepaalde afdeling. Waar je uiteindelijk niets meer van hoort. Nu door gestuurd naar dit forum. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 February 2024, 10:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Poulidor ,

Probeer anders eerst eens via een ander e-mailadres een nieuw KPN-ID aan te maken. Daar jouw producten koppelen.

Bestel dan eerst een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je nieuwe  KPN ID. 

Lukt dat? Dan zullen de pincode en WiFiManager ook wel weer lukken. 

Reageer