Beantwoord

Ik kan de facturen niet meer downloaden via MijnKPN

  • 12 February 2024
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

via de email en inloggen op mijn kan kom ik wel in de omgeving waar alle facturen als naam en datum te zien zijn, maar kan ze niet downloaden. Tot voor een maand was dat geen probleem. Hoe op te lossen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 February 2024, 16:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Hans0044 

 

Je zou het met een andere browser kunnen proberen, ik heb hier met Firefox geen probleem om ze te downloaden.
Lukt het dan wel dan zou je in de browser die je normaal gebruikt de cache te legen en de cookies van KPN te verwijderen en kijken of het dan ook op die browser weer lukt.

Een andere mogelijkheid om ze te downloaden is via de MijnKPN-app op je mobiel:

 

Reputatie 7
Badge +24

HI @Hans0044, ik denk graag mee. 

Fijn dat GeSp je al op gang heeft geholpen. 

 

Je zou het met een andere browser kunnen proberen, ik heb hier met Firefox geen probleem om ze te downloaden.
Lukt het dan wel dan zou je in de browser die je normaal gebruikt de cache te legen en de cookies van KPN te verwijderen en kijken of het dan ook op die browser weer lukt.

Een andere mogelijkheid om ze te downloaden is via de MijnKPN-app op je mobiel:

 

Lukt het met een andere browser wel? Of de mijn KPN app?

Ja, allemaal goed en aardig die oplossingen, maarik denk dat KPN toch eens zou moeten kijken naar de eigen mogelijkheden om de browser Safari in te kunnen schakelen door op IOS wijzigingen, lees updates adequaat te reageren en hun updates daarvan opnieuw in te richten. Ik heb geen firefox op mijn computer en die komt er ook niet op. Dus graag: ACTIE.

Reputatie 7
Badge +24

Ja, allemaal goed en aardig die oplossingen, maarik denk dat KPN toch eens zou moeten kijken naar de eigen mogelijkheden om de browser Safari in te kunnen schakelen door op IOS wijzigingen, lees updates adequaat te reageren en hun updates daarvan opnieuw in te richten. Ik heb geen firefox op mijn computer en die komt er ook niet op. Dus graag: ACTIE.

Ik volg niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Het lukt niet om via Safari en via MijnKPN facturen te downloaden? En is dit op een tablet, iPhone, of iMac?

Reageer