Beantwoord

Inloggen en producten koppelen gaat niet goed met MijnKPN

  • 10 December 2023
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Het betreft meerdere problemen met KPN ID.

  1. Koppelen van KPN ID met mobiele nummers en thuis, krijg de koppeling wel voor elkaar maar kan zo de volgende dag weer een mail krijgen dat het weer ontkoppeld is. Dus telkens opnieuw koppelen.
  2. Inloggen en bij het account komen gaat zeer moeilijk, telkens inloggen (via app en website) continue iets aanklikken en weer inloggen. Het blijft maar in een cirkel rond gaan. Ik kom niet bij mijn punt waar ik moet zijn. Wanneer ik bijvoorbeeld mijn thuisabonnement wil aanpassen wordt ik gewoon telkens uitgelogd. Wanneer ik facturen wil bekijken kom ik er niet bij.

Kortom, het werkt niet! 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 December 2023, 09:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nadine728, welkom op ons forum!
Het ontkoppelen gaat niet automatisch, dit kan wel voorkomen als je het mobiele nummer aan een ander MijnKPN account probeert te koppelen. Een nummer/aansluiting kan maar aan 1 MijnKPN account gekoppeld zijn.
Het inloggen en blijven draaien is niet een algemeen bekend issue, kun je het eens vanaf een ander apparaat en/of andere browser proberen?

Hoi @Thomas 

Oke, maar waar ik het meeste tegenaan loop is het continue cirkeltje van doorgeleid worden en dan weer opnieuw. Ik heb verschillende browsers al geprobeerd en ook verschillende apparaten (mobiel, tablet, laptop)

Ik zou nu bijvoorbeeld een bepaalde dienst aan/uit willen zetten. Daar kom ik gewoon niet omdat het systeem me steeds heen en weer stuurt. 

Ben ik bijvoorbeeld ingelogd op de mobiele app, dan ga ik naar het kopje “TV” dan zeg ik “meer opties bekijken” en daarna bijv. “Ontdek extra opties” 

Vervolgens wordt ik dus doorgeleid en moet ik opnieuw inloggen met mijn code en begint het weer van voor af aan. Dan ben ik weer op mijn beginscherm. En dit is dus ook op de laptop in safari en chrome.

Reageer