Beantwoord

Inloggen KPN Forum op iOS / iPadOS niet mogelijk

  • 25 November 2023
  • 16 reacties
  • 159 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Dag,

probeerde gisteren en vandaag in te loggen in het forum op mijn iPad en iPhone. 

Inloggen met KPN id lukt niet, kom dan gelijk terecht in “ mijnKPN” maar onmogelijk in het forum

Eerder was dit niet het geval. Zoals u nu merkt lukt het op mijn Mac wel…..

rara……….

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 November 2023, 13:19

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat lijkt op het probleem wat in het volgende topic gemeld wordt.

Inloggen Forum via iPad en iPhone werkt niet goed sinds nieuwe KPN app | KPN Community

Reactie van moderator:
Update: we zien op meerdere plekken problemen met inloggen, ook bijv. bij de chatbot. En dus ook het forum. Onderzoek loopt. Als we meer weten dan lees je het hier.

Houd dat topic in de gaten voor de voortgang. 

Reputatie 7
Badge +28

De (tijdelijke) oplossing zou inloggen via Facebook kunnen zijn. Zo doe ik dat momenteel als ik het forum wil gebruiken op mijn iPhone. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @rienm,

Vandaag is er een release van de MijnKPN App voor iOS (6.19.3). In deze release zou dit issue niet meer moeten voorkomen.

Reputatie 7
Badge +28

Die release is nu nog niet beschikbaar voor mij. Ik hou het in de gaten en zal het hier melden als het weer werkt.  

Reputatie 7
Badge +21

Werkt op IOS 17.2 perfect

Reputatie 7
Badge +28

Werkt op IOS 17.2 perfect

Ik heb hier iOS 17.1.1 als laatste versie.  

Reputatie 7
Badge +21

Bij mij draait sind verleden week 17.2

Reputatie 3
Badge

Op iPad Pro MijnKPN app verwijderd en opnieuw vanuit Appstore geïnstalleerd. Probleem inloggen opgelost

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rienm,

Vandaag is er een release van de MijnKPN App voor iOS (6.19.3). In deze release zou dit issue niet meer moeten voorkomen.

Het topic staat op beantwoord. Maar de nieuwe versie 6.19.3 is nog niet beschikbaar. Mijn huidige versie is 6.19.2. 

Ik log nog steeds op mijn iPhone in via Facebook.  

Reputatie 7
Badge +19

We wachten nog op goedkeuring van Apple om de update uit te rollen. 

Reputatie 7
Badge +19

Het is eindelijk zo ver: MijnKPN iOS 6.19.3 is zojuist gereleased in de App Store. Het kan even duren voordat alle gebruikers de nieuwe release daar zien.

Reputatie 7
Badge +28

@Jeroen_dB

Vandaag de nieuwe versie van de app gedownload.

Inloggen lukt op mijn telefoon nog steeds niet via de optie KPN ID. Je krijgt dan een foutmelding te zien. 

Maar als je dan op je telefoon inlogt op Mijn KPN, dan lukt het inloggen op het forum daarna wel.

 

Ik vind het omslachtig om eerst op de Mijn KPN app in te moeten loggen, dus ik log wel in via Facebook.  

Reputatie 7
Badge +19

Dt is wel gek @Noordzee, uit interne testen en ook hier op het forum zien we deze foutmelding tot op heden niet terug. Ik ga het hier intern wel even doorgeven. Inloggen met KPN ID hoort natuurlijk voor iedereen te werken. 

Reputatie 7
Badge +28

Net nog een keer geprobeerd en nu lukt het wel. Ik zal het de komende dagen verder uittesten. 

Reputatie 7
Badge +19

Hou het even in de gaten @Noordzee 

Reputatie 7
Badge +10

Hier werkt het ook weer, kreeg wel een “tussenscherm” met de vraag of mijn gegevens nog kloppen maar kan nu weer inloggen en reageren via mijn telefoon

Reageer