Beantwoord

Koppelen van abonnement in MijnKPN lukt niet

  • 15 December 2023
  • 10 reacties
  • 224 keer bekeken

Het koppelen abonnement in mijnKpn lukt niet

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2023, 15:30

Bekijk origineel

10 reacties

Wat wil je precies koppelen 

Krijg melding " koppel internet/tv abonnement aan aan deze app"

Ik heb het abonnement sinds 8 dec

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Rob2024 en welkom op het forum!

Als je inlogt op je MijnKPN dan zou je daar de optie moeten hebben om het abonnement te koppelen. 
Als er nog niks in je MijnKPN account staat dan zie je dit: 

Als je daar op de blauwe knop klikt dan kun je de stappen voor het koppelen doorlopen. 

Mocht dat niet goed gaan, wil je dan laten weten wat voor melding je precies krijgt? 

Goedemiddag

Dank voor jullie reacties.

Ik heb het account verwijderd en opnieuw aangemaakt .

Ik heb de te doorlopen stappen gevolgd.

En ben gekoppeld.

Maar nu wil ik een mailaccount of virusscanner activeren dan krijg ik weer het verzoek om eerst te koppelen.

Mvg Rob

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rob2024 ,

Ben je toevallig een nieuwe klant? 

Pas na twee tot drie werkdagen werken alle functies in MijnKPN. Vanaf dat moment kun je bv KPN Veilig Online (oa virusscanner) installeren.  

De situatie is nog steeds hetzelfde.

Via kpn app krijg ik de melding bekijk bestelstatus als ik het pakket wil koppelen (status staat al vanaf aansluiten al op "u kunt de apparatuur aansluiten"

Op mijn kpn kan ik de koppeling starten en de 3 laatste cijfers opgeven maar er gebeurt niets.

De persoonlijke gegevens zijn te zien.

Wifi werkt goed.

Het is morgen 3 weken geleden dat ik de apparatuur heb aangesloten maar de status is nog steeds hetzelfde.

Mailaccount aanmaken geeft ook de melding om het thuispakket te koppelen.

Iemand nog een idee.

Andere browser gebruikt.

Modem gereset.

Mvg Rob

Ps heb na modem reset knop 3 keer update gehad

Mvg

En vast dank voor het reageren 

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb niet de installatiehulp gebruikt. Wellicht dat KPN daarom denkt dat het nog niet aangesloten is...

Goedemorgen

Mogelijk dat er  in de installatiehulp en bevestiging wordt verwacht?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Rob2024! Gek dat het nog steeds niet wil lukken, dus ik wil een kijkje nemen. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met onder andere je adresgegevens en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 

Dan kan ik op onderzoek uit. 🙂

@josg86 Mocht het bij jou nog niet werken, wil je dan een eigen topic aanmaken hiervoor en daarin ook alvast aangeven wat je allemaal al geprobeerd hebt? 
Dan kunnen we het daar verder met je oppakken!

Reageer