Beantwoord

Koppelen van thuistelefoonlijn in mijnKPN lukt niet

  • 2 January 2024
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

ik probeer de thuis telefoon (vaste lijn) van mijn moeder te koppelen aan het mijnKPN account van mijn moeder maar krijg steeds de foutmelding “ we herkennen dit nummer niet, Heb je nr behoud aangevraagdd ? Dan kan je je nummer pas koppelen vanaf de overstapdatum”

Echter dit is helemaal niet van toepassing. Wie weet een oplossing?

icon

Beste antwoord door PeterG 2 January 2024, 17:40

Bekijk origineel

1 reactie

Is dat telefoon zonder vast internet van kpn? Dat is pstn en kan je niet via internet beheren. 

Één keer in de 2 maanden komt de factuur waarop je het verbruik van de voorgaande 2 maanden kunt zien. 

Wijziging alleen via

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reageer