Beantwoord

KPN ID aanmaken lukt niet

  • 28 November 2023
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Badge

Ik ben een nieuwe klant. Om een wachtwoord te krijgen voor mijn KPN ID heb ik mijn emailadres gestuurd. Vervolgens krijg ik een mail om deze te bevestigen. Nadat ik dit heb bevestigd krijg ik alleen maar een vraag de mail te bevestigen, hetgeen ik net heb gedaan. Helaas geen link om een wachtwoord aan te maken. Please….. 🙏 help  😖

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 November 2023, 22:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat raar zeg dat dit zo moeizaam gaat @Reinder van Rein 🤔

Ik heb het zojuist even geprobeerd met een mailadres waar ik nog niet eerder een KPN ID mee aan heb gemaakt, en na het bevestigen via de mail krijg ik wel direct de pagina te zien waar ik een mijn gegevens in kan vullen om een account aan te maken, het betreft gelukkig dus niet een algemeen probleem met KPN ID 🙂

Even dubbelcheck: je probeert het via de rechterkant? Of heb je bij de linkerkant geklikt op wachtwoord vergeten?

 

Badge

Inmiddels is het mij gelukt een KPN ID aan te maken op mijn Samsung tablet. Op mijn Iphone lukte het niet omdat ik niet het juiste scherm kreeg. Probleem is dus inmiddels opgelost. Dank voor uw hulp

Reputatie 7
Badge +20

Wat raar dat het via de Iphone niet lukte @Reinder van Rein, daar heb ik niet echt een verklaring voor. Wel heel fijn dat het via de tablet wél goed ging 😊

Reageer