ik heb in het verleden een KPN ID aangemaakt voor mijn moeder, op dat moment had ik zelf geen KPN ID en heb ik mijn e-mailadres hiervoor gebruikt.
Verleden maand ben ik zelf ook overgestapt van Ziggo naar KPN en moest ik een KPN ID aanmaken. Toen liep ik tegen het probleem op dat ik eigenlijk al een KPN ID had. Alleen is vanaf 2017 mijn moeder weer overgestapt naar een andere provider en is het KPN ID gewoon blijven bestaan.
Inmiddels in mijn moeder overleden en probeer ik via de nabestaandendesk haar KPN ID te verwijderen zodat ik mijn eigen e-mailadres kan gaan gebruiken. Ik krijg te horen dat dit niet mogelijk is en dat na 6 maanden het KPN ID vanzelf wordt opgeheven. Dit lijkt mij sterk want mijn moeder was in 2017 al naar een andere provider gestapt en het KPN ID bestaat nog steeds.
Waarom kan bij overlijden een KPN ID niet handmatig door iemand worden verwijderd?
Ik vindt het best raar als iemand er niet meer is dat er dan een KPN ID blijft bestaan met een 06 nummer die niet meer in gebruik is.
Groeten Domenico.
*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel