Beantwoord

KPN ID verloopt, kan dit worden teruggedraaid?

  • 18 March 2024
  • 11 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik gebruik al zo'n 10 jaar mijn emailadres van kpn, tegenwoordig alleen nog voor winkels waar ik een account moet aanmaken. Dit emailadres is gekoppeld aan een kpn ID. Maar mijn ID is inmiddels gekoppeld aan mijn gmail account wat ik actief gebruik.

Nu kreeg ik een mail dat ik per 18 maart mijn kpn-mail niet meer kan gebruiken. Maar ik weet dat ik deze nog gekoppeld heb aan andere abonnementen.

Normaal kon ik ook chatten met jullie, maar dat lukt ook niet meer en ik ben nu niet in de gelegenheid om te bellen. Kunnen jullie mijn kpn-id gekoppeld aan mijn adres weer terugdraaien?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 March 2024, 17:59

Bekijk origineel

11 reacties

Als je een jaar lang bepaalde onderdelen niet gebruik zoals je KPN-ID, verwijdert KPN dit om de systemen zo schoon, zuiver en veilig te houden. Hdet enigste dat je kunt doen regelmatig gebruiken.

Je zou je mailaccount voor correspondentie aan je forum-account kunnen koppelen, dan  is het constant in gebruik. @marco7180 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @marco7180 
Vul ten eerste je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Je kunt ook met teletolk  contact opnemen met de KPN

Of anders via Facebook of X

Hoi @marco7180 
Vul ten eerste je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Je kunt ook met teletolk  contact opnemen met de KPN

Of anders via Facebook of X

Is @marco7180 slechthorend of doof dan @huistijger , dat lees ik nergens?

@marco7180 is niet in de gelegenheid om te bellen met 0800 0402 op dit moment, maar op een later moment misschien wel weer.

De chatfunctie bestaat niet meer @marco7180 

Als je een jaar lang bepaalde onderdelen niet gebruik zoals je KPN-ID, verwijdert KPN dit om de systemen zo schoon, zuiver en veilig te houden. Hdet enigste dat je kunt doen regelmatig gebruiken.

Je zou je mailaccount voor correspondentie aan je forum-account kunnen koppelen, dan  is het constant in gebruik. @marco7180 

 

 

Hoi @marco7180 
Vul ten eerste je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Je kunt ook met teletolk  contact opnemen met de KPN

Of anders via Facebook of X

deze staan gewoon ingevuld..

Hoi @marco7180 
Vul ten eerste je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Je kunt ook met teletolk  contact opnemen met de KPN

Of anders via Facebook of X

Is @marco7180 slechthorend of doof dan @huistijger , dat lees ik nergens?

@marco7180 is niet in de gelegenheid om te bellen met 0800 0402 op dit moment, maar op een later moment misschien wel weer.

De chatfunctie bestaat niet meer @marco7180 

klopt, ik ben niet slechthorend of doof :)

Ik zit vandaag tot 17.45 op de opleiding, dus kan niet bellen, en daarna zijn ze niet meer bereikbaar, en ik zag dat ik voor 18 maart moest reageren. Te laat..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @marco7180,

Ik moet bekennen dat het mij niet helemaal duidelijk is hoe de vork hier in de steel steekt 🤔

We verwijderen een KPN-ID als er langere tijd helemaal geen gebruik van gemaakt wordt, maar dat is niet waar jij het over hebt. Jij benoemt dat je bericht hebt ontvangen dat een emailadres niet meer bruikbaar zal zijn en dat komt me een beetje vreemd voor. Wordt er in het bericht dat je hierover ontvangen hebt ook uitgelegd waaróm je hem niet meer zou kunnen gebruiken? Lukt het je eventueel om hier een screenshot te plaatsen (zonder zichtbaar mailadres) zodat we even met je mee kunnen kijken?

Gaat het hier om een gewoon @kpnmail.nl mailadres? Of heeft het betreffende mailadres iets anders achter de @ staan? Ben je in de afgelopen 10 jaar wellicht weg geweest als klant waardoor je emailadres om is gezet naar een email only en niet gekoppeld is aan je nieuwe klantnummer voor internet?

 

Mocht je mailadres nu echt gedeactiveerd zijn en je wil hem wel graag terug hebben, dan is dat mogelijk. Maar ik ben nu eerst even benieuwd naar het waarom van deze situatie dus hoor het allemaal graag!

 

kunt u hier wat mee? Ik heb tussentijds mijn kpn-id gekoppeld aan mijn gmail account, maar dit mailadres altijd behouden.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dit gaat wel puur om een KPN ID gelukkig!

Je hebt dit bericht ontvangen omdat je jouw abonnement niet meer gekoppeld hebt aan het KPN ID dat je aan hebt gemaakt met je @kpnmail.nl adres, maar aan het KPN ID dat je aan hebt gemaakt met je Gmail adres.

Omdat dit nu een 'lege’ KPN ID account betreft waar je al een lang lang niets mee gedaan hebt, wordt de account verwijderd. Dit levert je niks negatiefs op, je mailadres blijft ongewijzigd behouden en je kunt gewoon je KPN ID via je Gmail blijven gebruiken 😊

oke, dan ben ik gerustgesteld. Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +6

En ook weer opgelost 😊

Reageer