Beantwoord

Meerdere e-mails ontvangen die niet voor mij zijn

  • 16 February 2024
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Vandaag heb ik meerdere mails ontvangen over een klantnummer bij KPN op mijn emailadres, terwijl ik geen klant ben bij KPN. Graag direct het verzoek om mijn emailadres uit jullie systeem te verwijderen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 February 2024, 11:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MdeRuit, welkom! Dat lijkt me niet goed, fijn dat je het meldt! Het gaat om het e-mailadres waar je dit forumaccount ook mee hebt aangemaakt? En zou je het betreffende klantnummer in jouw forumprofiel willen plaatsen? Dat kan onder ‘persoonlijke opmerkingen'. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik ermee aan de slag. 

Ja klopt, zelfde emailadres. Ik heb het klantnummer toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat er voor deze klant een contractovername is geweest. Er is door ons een fout gemaakt in het overnemen van het nieuwe e-mailadres. Er is namelijk een ‘a’ te veel overgenomen. Mijn excuses hiervoor! Ik ga dit direct aanpassen, zodat je geen e-mails meer ontvangt. 

Bedankt!

Reageer