Beantwoord

Oude wachtwoord van mijn KPN ID blijft opgeslagen in de browser, hoe verwijder ik dit?

  • 17 December 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Mijn WW voor KPN ID kortgeleden gewijzigd.

Bij het opnieuw inloggen blijft het oude wachtwoord staan maar is wel te overschrijven, waarna ik kan inloggen.

Maar hoe verwijder ik het oude WW zodat het nieuwe blijft staan?

 

Willem

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 December 2023, 13:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

In de browser het opgeslagen wachtwoord verwijderen en instellen dat de browser NOOIT vraagt om wachtwoorden op te slaan en instellen dat de browser NOOIT wachtwoorden opslaat @Waad 

In verband met de veiligheid.

 

Heel hartelijk dank voor de snelle -correcte- reactie.

Ik heb het gelijk aangepast.

Vriendelijke groeten,

Willem

Reputatie 7

Hoi Waad, welkom op het forum!

 

In de browser het opgeslagen wachtwoord verwijderen en instellen dat de browser NOOIT vraagt om wachtwoorden op te slaan en instellen dat de browser NOOIT wachtwoorden opslaat @Waad 

In verband met de veiligheid.

Nomen heeft gelijk in dat dit wachtwoord in je browser opgeslagen staat. En dat je het dan ook in je browser verwijdert. Ik zie dat jouw dit al gelukt is, goed om te horen! Voor eventuele meelezers, hier zijn stappenplannen voor verschillende browsers hoe je opgeslagen wachtwoorden verwijdert.

 

Zijn tweede punt om je browser geen wachtwoorden te laten opslaan heb ik een kanttekening bij.

Als jij de enige bent die jouw computer gebruikt, dan kan het over het algemeen geen kwaad om wachtwoorden gewoon door je browser te laten opslaan.

Zijn er echter andere personen die dezelfde computer gebruiken, dan kan het verstandiger zijn om wachtwoorden niet te laten opslaan. Voor het wachtwoord van je MijnKPN kan het, bijvoorbeeld, weinig kwaad om het wachtwoord op te slaan als je de computer deelt met je partner. Maar als de computer ook gebruikt wordt door kinderen, dan kun je het weer beter niet doen.

Reageer