Beantwoord

Status bestelling in MijnKPN klopt niet

  • 24 January 2024
  • 15 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 2

Op de hoofdpagina van de MijnKPN app kan ik naar de status van mijn bestelling. Ik ga 23 febr over. Als ik dit aanklik komt er te staan dat de bestelling geannuleerd is. Dit komt denk ik omdat mijn bestelling gewijzigd en dus eerstĀ opgezegd en toen weer aangemeld is.

Telefonisch wordt bevestigd dat alla goed gaat maar hoe krijg ik de statis in de mijnkpn app kloppend. Voet toch beter als dit ook klopt

Ā 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 February 2024, 15:49

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TjallingH!Ā 

Mocht de bestelstatus nog niet kloppen, lukt het dan om het product opnieuw aan je MijnKPN te koppelen?Ā 
In ons kennisartikel over de MijnKPN app kun je lezen hoe hetĀ ontkoppelen van producten in de MijnKPN appĀ werkt.Ā 

Daarna kun je het abonnement opnieuw koppelen. Hopelijk klopt het dan wel!Ā 
Zo niet, laat het hier gerust weten. šŸ™‚

Reputatie 2

Ik kan geen abo koppelen maar bij de persoons en betaalgegevens zie ik wel twee x mijn adres met een verschillend klant nummer en hier kan ik de onjuiste niet verwijderen

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, de onjuiste is helemaal niet benaderbaar? Of krijg je een foutmelding als je deze probeert te verwijderen?

Lukt het verwijderen ook niet via jeĀ MijnKPNĀ in de webbrowser?

Reputatie 2

Even een paar screenshot. Als ik inlog in de app krijg ik dit te zien:Ā 

Bij het doorklikken krijg ik uiteindelijk de melding dat de bestelling is geannuleerd.

Bij mijn abonnementen zie ik dit:

En bij Mijn Persoonsgegeven zie ik dit:

Ā 

Waarbij de onderste *772 de laatste en de juiste is. Ik kan niets verwijderen of toevoegen.

Bij het toevoegen via deze optie met klantnummer *722 kan ik helemaal door maar uiteindelijk wordt er niets toegevoegd in de app.

Ā In de webbrowser kan ik ook niets toevoegen of verwijderen

Ik heb exact hetzelfde probleem. En aangezien de geannuleerde bestelling gezien wordt als ā€œprimairā€ is het best vervelend.

Reputatie 2

Dat is volgens mij precies het probleem. En je kan deze ook niet verwijderen of aanpassen

Reputatie 2

@Sanne van KPNĀ , deze geannuleerde bestelling en bijbehorende account wil ik graag verwijderd hebben. Deze lijkt inderdaad de hoofaccountĀ maar is geannuleerd. Ik hoop dat ik dan verder kan kijken naar de status van mijn bestelling onder account *772

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de uitleg en de foto's @TjallingH! Dan heb je alles geprobeerd wat mogelijk is. Ik ga het uitzetten bij Ć©Ć©n van mijn collega's, die zou het moeten kunnen loskoppelen.Ā 

Zodra ik reactie heb laat ik het je weten!

Reputatie 7
Badge +17

@TjallingHĀ Ik heb terugkoppeling! Het oude klantnummer is nu losgekoppeld dus als het goed is staat het nu goed in je MijnKPN. Klopt dat?

Reputatie 2

Hoi @Sanne van KPNĀ . Klopt. Nu kan ikbbij de juiste bestelling. Case closed. Bedankt

Reputatie 7
Badge +17

Top! Graag gedaan. šŸ˜„

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Bestelling 9106054651 is geannuleerd en met geen mogelijkheid zelf te verwijderen uit 'mijnKPNā€™ @Sanne van KPNĀ 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @NatasjaNL! Sorry volledig over je eerdere bericht heen gelezen.Ā 

Wil jij jeĀ forumprofielĀ ook aanvullen met het e-mail adres waar je het MijnKPN account mee hebt aangemaakt en het klantnummer dat verwijderd moet? Die kun je ook onder persoonlijke opmerkingen zetten.
Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt geef ik het door!

HiĀ @NatasjaNL! Sorry volledig over je eerdere bericht heen gelezen.Ā 

Wil jij jeĀ forumprofielĀ ook aanvullen met het e-mail adres waar je het MijnKPN account mee hebt aangemaakt en het klantnummer dat verwijderd moet? Die kun je ook onder persoonlijke opmerkingen zetten.
Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt geef ik het door!

Gedaan :-)

Reputatie 7
Badge +17

Super @NatasjaNL, ik heb het doorgegeven!Ā 

Reageer