Beantwoord

Twee gebruikers koppelen aan producten binnen 1 huishouden op 1 totaal abonnement

  • 6 March 2024
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Heb een vraag over twee gebruikers laten koppelen in 1 huishouden.

Wij hebben 1 abonnement voor tv/tel /internet.

Ik sta als hoofd gebruiker aangemeld met mijn KPN ID en kan van alle diensten gebruik maken.

Mijn vrouw kan haar KPN email gebruiken, alleen de overige diensten niet als zij met KPN apps 

op haar telefoon gebruik wil maken Bv KPN TV dan logt zij met mijn email en wachtwoord in en 

lukt dit.

Wij hebben eerder geprobeerd haar te laten koppelen met haar eigen email en wachtwoord dit lukt na allen stappen te door lopen alleen kan ik daarna niet meer als hoofdgebruiker in loggen en krijg dan zelf het verzoek om produkten te koppelen waarna zij weer deze melding krijgt!

Wat doen wij niet goed?

 

 

KPN klant nummer **********

 

Hoor graag van jullie,

Gr Theo en Elke 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Gebruik je een ander KPN ID?
Gebruik je een KPN ID met een andere gebruikersnaam (e-mailadres) om in te loggen of gebruik je geen diensten meer van ons, dan hoef je niets te doen.

 

 

Wat gebeurt er met je KPN ID?
Wij verwijderen je KPN ID en de bijbehorende gegevens om je privacy te beschermen. Na 4 april 2024 kun je niet meer inloggen op onze diensten.

icon

Beste antwoord door Nick83 6 March 2024, 20:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat u kan gewoon niet. Er is 1 MijnKPN account. Daar zit het thuis abonnement aangekoppeld. Dat account moet voor alle diensten gebruikt worden. Extra accounts zijn niet mogelijk. 

Alleen voor mail zijn er extra accounts mogelijk. Verder nergens voor.

Dit doet KPN volgens mij doelbewust om te voorkomen dat vrienden/familie/uitwonende kinderen gratis mee kunnen liften op uw abonnement om zo tv te kijken.

Het kan natuurlijk nog steeds. Maar dan moeten de gratis meelifters de inloggegevens van het MijnKPN account weten. Daarmee kunnen ze ook de facturen inzien en het abonnement aanpassen. Voor de meeste abonnementhouders is het daardoor geen optie om deze inloggegevens te delen. Missie geslaagd voor KPN. 

Reputatie 7

Ik heb dit al jaren in mijn lijstje van goede voornemens voor KPN staan en er is destijds ook gezegd dat er aan gewerkt wordt maar helaas is er tot op de dag van vandaag nog niets veranderd.

Ik hoop oprecht dat het nog wel zal gaan komen.

 

Vorige week is er een telefonisch onderzoek geweest naar de werking van de TV+ app. Ik heb daar aan deelgenomen en daar opnieuw aangegeven dat een KPN ID per lid van het huishouden eigenlijk een vereiste is om de profielen binnen de app goed te laten werken. Persoonlijk vind ik dat je moet kunnen voorkomen dat je kunt switchen van profiel zodat voorkeuren en instellingen ook echt persoonlijk kunnen zijn. Je zou een profiel dus moeten kunnen koppelen aan een persoonlijke inlog ofwel een eigen KPN ID dat gekoppeld is aan het KPN ID behorende bij het abonnement.

Reputatie 1

Wat u kan gewoon niet. Er is 1 MijnKPN account. Daar zit het thuis abonnement aangekoppeld. Dat account moet voor alle diensten gebruikt worden. Extra accounts zijn niet mogelijk. 

Alleen voor mail zijn er extra accounts mogelijk. Verder nergens voor.

Dit doet KPN volgens mij doelbewust om te voorkomen dat vrienden/familie/uitwonende kinderen gratis mee kunnen liften op uw abonnement om zo tv te kijken.

Het kan natuurlijk nog steeds. Maar dan moeten de gratis meelifters de inloggegevens van het MijnKPN account weten. Daarmee kunnen ze ook de facturen inzien en het abonnement aanpassen. Voor de meeste abonnementhouders is het daardoor geen optie om deze inloggegevens te delen. Missie geslaagd voor KPN. 

Enorm bedankt voor je snelle en uitvoerige uitleg,

 

duidelijk topcic gesloten.

 

gr Theo en Elke 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben alleen het woordje "wilt" vergeten lees ik nu 😁

Reageer