Goedenavond, Heb een vraag over twee gebruikers laten koppelen in 1 huishouden. Wij hebben 1 abonnement voor tv/tel /internet. Ik sta als hoofd gebruiker aangemeld met mijn KPN ID en kan van alle diensten gebruik maken. Mijn vrouw kan haar KPN email gebruiken, alleen de overige diensten niet als zij met KPN apps op haar telefoon gebruik wil maken Bv KPN TV dan logt zij met mijn email en wachtwoord in en lukt dit. Wij hebben eerder geprobeerd haar te laten koppelen met haar eigen email en wachtwoord dit lukt na allen stappen te door lopen alleen kan ik daarna niet meer als hoofdgebruiker in loggen en krijg dan zelf het verzoek om produkten te koppelen waarna zij weer deze melding krijgt! Wat doen wij niet goed?
KPN klant nummer **********
Hoor graag van jullie, Gr Theo en Elke
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Gebruik je een ander KPN ID?
|
Wat gebeurt er met je KPN ID? |
Beste antwoord door Nick83
Bekijk origineel