Beantwoord

Waarom kan je in MijnKPN niet een totaaloverzicht van het abonnement zien?

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik mis in de MijnKPN omgeving het totaaloverzicht van mijn abonnement. Ik denk erover om mijn TV-abonnement op te zeggen, maar kan niet zien of dat gevolgen heeft voor mijn combikortingen. Voor de rest zit je in een oneindige lus, heel irritant! Overal bij aanpassingen kan ik alleen maar dingen toevoegen.

De bovenstaande oplossing voor het opzeggen werkt niet omdat ik in Mijn KPN op heel andere pagina's uitkom.

Kortom, over het product ben ik tevreden, over de site van KPN allerminst!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 14 March 2024, 13:23

Bekijk origineel

5 reacties

Even bellen met 0800 0402 om het tv-abo op te zeggen en wat de gevolgen zijn voor eventuele kortingen.

 

Dat snap ik zelf ook, maar het is toch achterlijk dat dat niet via MijnKPN kan?

Dat snap ik zelf ook, maar het is toch achterlijk dat dat niet via MijnKPN kan?

Dat is niet achterlijk, bij sommige (oudere) pakketen kan het (nog) niet en bij de nieuwste pakketten, o.a. TV+ kan het wel. @Theovw 

Hetzelfde geldt voor vaste telefonie.

Reputatie 7
Badge +24

Dat snap ik zelf ook, maar het is toch achterlijk dat dat niet via MijnKPN kan?

Zoals Noman al schrijft: bij oudere abonnementen is telefonie een vast onderdeel. In dat geval kunt u misschien wel het hele abonnement verlengen in MijnKPN. Dan krijgt u een nieuw abonnement waarbij telefonie er wel uit kan. 

Maar waarschijnlijk heeft dat ook nog andere gevolgen. Zoals nieuwe tv ontvangers enzo. En de prijs zal ook heel anders opgebouwd worden. En een nieuw jaarcontract. Dus een beetje telefonische voorlichting kan misschien geen kwaad.

Wij kunnen u ook alles vertellen over wat verlengen naar een nieuw abonnement inhoud. Maar dan zult u even een schermafdruk van pagina 2 van de factuur moeten plaatsen. De factuurregels. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Theovw ,

Het opzeggen van alleen TV geeft geen gevolgen voor een korting op mobiele abonnementen. Als je maar wel een internet-thuis-abonnement aanhoudt is dat voldoende. 
 

TV en ook Vast Bellen zijn aanvullende opties. Voor alleen internet kun je het beste verlengen. Want de huidige prijs voor internet is goedkoper dan de prijzen van enkele jaren geleden. 
 

Je kunt jouw abonnement dus goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

Je kunt TV dus ook uitzetten. Dat kan ook eventueel later en dat gaat dan per direct in. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Reageer