Beantwoord

Word automatisch uitgelogd als ik iets probeer te wijzigen in MijnKPN

  • 20 October 2023
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Nu willen wij dit aanpassen in de MijnKPN app, maar iedere keer wanneer wij in de 'Thuis' sectie een aanpassing willen doen, worden we direct uitgelogd. Wij kunnen dus niets wijzigen.

Dit gebeurt op iedere telefoon en iedere laptop dus het ligt niet aan onze toestellen. Apps opnieuw installeren hebben we ook al geprobeerd.

Bij mij bleek dit het probleem te zijn:

"Het was een behoorlijke zoektocht @JustMe87 maar ze hebben waarschijnlijk achterhaald wat het issue was! Het gaat ergens mis omdat je bedrijf per 24-1-2023 is uitgeschreven uit de KvK en dus niet meer ‘bestaat’. Doordat je abonnement hier in bepaalde systemen nog wel aan gekoppeld was, lijkt er een soort van kortsluiting te zijn ontstaan. Er is nu een poging gedaan om dit aan te passen, zou je eens kunnen testen of het nu wél lukt om iets te wijzigen? (of in ieder geval of je verder komt dan de afgelopen maanden 😉)"

 

Ik heb hetzelfde probleem. Geen bedrijf, paar maanden klant bij KPN nu en in het begin nergens last van. Is er al een oplossing?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Silverpath 16 February 2024, 16:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Silverpath en welkom hier op ons forum :)
Dat is heel erg vreemd, zeker omdat dit in eerste instantie wel gewoon werkte. Gebeurt dit bij jou op elk apparaat in ook in iedere browser die je probeert?

Hallo Jan, we zijn inmiddels een tijdje verder, ik wilde mijn abbonnement nu toch echt aanpassen en nu knalde de hele website er al snel uit.  Ik kwam erachter dat dit kwam omdat ik mijn VPN verbinding aan had staan. Wellicht is dat dus ook de oorzaak geweest voor dit probleem. Heb de VPN uitgezet en alles ging prima. Ik ben eruit iig. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hallo Jan, we zijn inmiddels een tijdje verder, ik wilde mijn abbonnement nu toch echt aanpassen en nu knalde de hele website er al snel uit.  Ik kwam erachter dat dit kwam omdat ik mijn VPN verbinding aan had staan. Wellicht is dat dus ook de oorzaak geweest voor dit probleem. Heb de VPN uitgezet en alles ging prima. Ik ben eruit iig. Bedankt!

Hoi @Silverpath, het kan bijna niet anders dan dat de VPN in dit geval de boosdoener is geweest! Fijn dat je hier zelf achter bent gekomen en weer in kunt loggen bij MijnKPN. Ook bedankt trouwens dat je hier nog even hebt willen laten weten wat hier in jouw geval de oplossing was, top!

Reageer