Beantwoord

KPN app in Caribbean bekijken

  • 8 May 2024
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik ben op een eiland in de caribean, en kan via m'n KPN TV app, gewoon via de wifi tv kijken en mn opgenomen programma's terugkijken. Volgens de website van KPN zou dat buiten Europa niet kunnen en moet ik ingewikkelde dingen met VPN doen. Dat blijkt dus niet het geval. Ik weet zeker dat ik op de wifi zit. Kan ik gewoon lekker tv kijken via de kpn tv app of kan ik bij thuiskomst toch een dure rekening verwachten? 

icon

Beste antwoord door wjb 8 May 2024, 23:48

Bekijk origineel

7 reacties

Je bent vaag waar je zit. Er zijn ook gebieden buiten Europa die tot een EU land behoren. 

Of mogelijk loopt die wifi via een VPN. Of een DNS met EU IP. 

Via wifi is er in ieder geval geen kostbaar data verbruik.

Je bent vaag waar je zit. Er zijn ook gebieden buiten Europa die tot een EU land behoren. 

Via wifi is er in ieder geval geen kostbaar data verbruik.

Het is Sint maarten, franse deel. 

Volgens mij werkt het daar inderdaad. 

Je kan ook nog eens deze gebruiken. 

https://www.watismijnipadres.nl/

Saint Martin behoort tot je mobiele bundel.

Sint Maarten is een zelfstandig land. Mobiele bundel werkt daar niet. Kpn tv evenmin. 

Reputatie 7

Er zijn ook gebieden buiten Europa die tot een EU land behoren. 

Sint Maarten is een land binnen het Koninkrijk der Nederlanden en is derhalve geen onderdeel van de EU.

Het Franse deel van het eiland Saint Martin is echter gewoon onderdeel van Frankrijk en behoort daarmee wel tot de EU.

Sint Maarten is een land binnen het Koninkrijk der Nederlanden en is derhalve geen onderdeel van de EU.

Het Franse deel van het eiland Saint Martin is echter gewoon onderdeel van Frankrijk en behoort daarmee wel tot de EU.

Bedankt voor de info. Ik ga morgen naar het nederlandse deel. Dan zal het niet meer werken. 

Om extreem hoge data kosten buiten de EU bundel te voorkomen: sms BESCHERMING AAN naar 1266.

En neem voor Sint Maarten een losse data bundel. Of niet.

4 GB voor 24,99, sms NEA 4 AAN naar 1266
6 GB voor 34,99, sms NEA 6 AAN naar 1266

Ja, die heb ik al aangeschaft. Bedankt!

Reageer