Vraag

De KPN tv app op de iPad verbreekt de verbinding en logt mij uit

  • 8 May 2024
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

DE app op de ipad verbreekt steeds de verbinding. opnieuw inloggen en dan kan je weer even kijken. is echt een drama. app al eens opnieuw geinstalleerd maar zelfde resultaat.

app is niet fijn in bediening, vroeger hadden we ziggo en dat werkte super. nu we kpn hebben hebben we hier in huis alleen maar ontevreden gebruikers.

helpdesk is onbereikbaar, ja na 3 keer opnieuw bellen krijg je te horen dat ze dicht zijn n 1800uur. 

tot zover een ontevreden klant.

ik ben benieuwd of kpn kontakt op neemt. Ze bellen in ieder geval wel of ik een mobiel abbonement op de telefoon wil. de marketing afdeling doet het wel maar de nazorg is niet fijn.


2 reacties

hoi de app is waardeloos. de app gooit je er steeds uit en dan moet je weer inloggen. als je inlogt start de app weer langzaam op met diverse schermen. kijken naar een programma is ook een drama. alles gaat haperend en is niet leuk om naar te kijken.

tevens als de app weer opstart zie je diverse voorstukjes van films wat niet echt leuk is om naar te kijken, stukjes uit moodfilms etc.

Wij zaten eerst bij ziggo en iedereen hier in huis is van mening dat dat veel beter is.

tevens is het erg lastig om een antwoord te vinden op je probleem in de klantenservice. je loopt steeds in een rondje en komt niet verder, De helpdesk bellen is vban het zelfde laken en pak. eerst badje, sms en dan nog maar weer bellen.

tot zover een ontevreden klant.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Hoi @marcovanmarion . Heb je dit op meerdere apparaten of alleen op de ipad? 

Kun je mij ook de specificaties van de ipad geven? (bouwjaar en huidige besturingssysteem? )

Reageer