Beantwoord

Opgenomen programma kwijt

  • 3 May 2024
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik had tot 1 mei geen enkele storing en geen probleem met mijn opgenomen tv programma's en had ik aan het einde van 1 mei 13% vrije ruimte. Op 2 mei had ik ineens 0% vrije ruimte en een heleboel oude reeds bekeken en verwijderde programma's terug. Het gevolg hier van was dat oude nog niet bekeken programma's automatisch verwijderd werden waaronder bv het concert van de stones van 1 januari. Na de oude teruggezette programma's weer verwijderd te hebben had ik weer rond de 13% vrije ruimte. Vandaag heb ik ineens 42% vrije ruimte en mis ik opgenomen programma's. WTF is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 May 2024, 10:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Er was afgelopen 19 op 20 april een storing met tv kijken. De storing zelf is toen opgelost maar het gevolg was missende opnames bij een deel van de klanten.

Ten eerste excuses voor deze storing en de nasleep ervan. De herstelactie van afgelopen donderdag is afgerond. Alle opnames zouden weer beschikbaar moeten zijn. Het kan in een enkel geval helaas wel voorkomen dat er een opname mist, en/of dat reeds verwijderde opnames weer terug zijn. 

Zoals sommigen hebben gemerkt is tijdelijk bij een deel van de klanten de opnamecapaciteit verhoogd van 200 naar 300 uur. Dit hebben we gedaan om zoveel mogelijk te voorkomen dat er problemen zouden ontstaan bij het terugzetten van de opnames en het limiet zou worden bereikt. Naar alle waarschijnlijkheid zal volgende week iedereen weer op 200 uur worden gezet. We proberen dit te doen zonder dat je er wat van merkt. Tip: verwijder alvast zoveel mogelijk de opnames die je niet meer gaat kijken.

@Jeroen van KPN Dat is niet nodig, dat heeft kpn al voor velen gedaan, opnames verwijderen…

 

Reageer