Beantwoord

Radiozender JOE

  • 25 November 2023
  • 48 reacties
  • 3147 keer bekeken

JOE is erg populair geworden inmiddels. Ik zou zeggen KPN: opschieten met die frequentie op de kabel te zetten. Daar maak je veel mensen blij mee. Moet nu de hele dag in de auto gaan zitten om JOE op DAB+ te beluisteren. En daar word je nu niet blij van.

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 November 2023, 13:28

Bekijk origineel

48 reacties

En via de gratis app My Tuner. Deze app is te koppelen aan smartwatches . Voor je smartphone kun je favorieten aanmaken. Je kiest JOE op je watch en via bluetooth naar je oortelefoon. Werkt ook prima voor mensen met gehoorapparaten .

Reputatie 7
Badge +10

JOE is inmiddels ook te beluisteren via Delta en Caiway 

Bij Odido was hij al eerder toegevoegd aan het zenderaanbod.

 

 

Hoi @Sebas14 

 

KPN staat wel open, om deze radiozender (JOE!) door te geven via hun radiopakket.
Dit kun je lezen in het volgende artikel: Delta breidt zenderaanbod uit. (Bron.TVTotaal)

Denkelijk zal het niet lang meer duren voordat KPN volgt, met het doorgeven van JOE! binnen het radiozender pakket.

 

Denkelijk zal het niet lang meer duren voordat KPN volgt, met het doorgeven van JOE! binnen het radiozender pakket.

Wat is in dit geval niet lang? Blijkbaar zijn 1 januari en 1 juli zo ongeveer de dagen dat zenders wijzigen. 1 juli is best wel lang.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Galdor68 

Ik ken de planning van KPN, omtrent het toevoegen van nieuwe radiozenders aan hun radiopakket helaas niet, dus ook niet wanneer JOE wordt toegevoegd.

Maar je kunt deze radiozender tot die tijd gewoon beluisteren via de radio app van RadioNed of de eigen app van JOE.
Ik luister inmiddels veel naar radiozender JOE via de RadioNed app op mijn Apple TV 4K, wat ook nog eens in hoge kwaliteit wordt doorgegeven.

De RadioNed app is volgens mij ook gewoon te downloaden uit de Google Play Store op de KPN TV+ ontvanger, dus je hoeft dus nu niet te zitten wachten totdat KPN de radiozender JOE toevoegt aan haar radiopakket.

@Michel.uit.Arnhem  de planning van KPN intresseert mij niets, en hoe we kunnen luisteren intresseert mij nog minder. #Radio2.

 

ik vraag wat niet lang is in uw ogen.

Wat dat denkelijk betreft.

Als DPG Media en KPN het niet eens worden over de doorgifte vergoeding zal deze zender er niet eens komen. Dat open staan is een ding een gunstige prijs afspreken is heel iets anders en bljkbaar vinden zowel Ziggo als KPN de prijs te hoog, of er moet een bundelprijs komen aangezien Veronica ook van DPG is.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Galdor68 

Met alle respect, snap ik jouw niet zo goed, waarom je hier zo druk om maakt.
De planning en de manier waarop je deze zender kunt beluisteren interesseren je helemaal niet.
Want ik begrijp dat je voornamelijk naar NPO Radio 2 luistert.

Dus wat nu de exacte reden is, waarom KPN de radiozender JOE nog niet heeft toegevoegd komen we toch niet achter, dat gebeurt allemaal op het hoofdkantoor van KPN.
Dat is speculeren waar we toch geen antwoord op zullen krijgen.

En wat je bedoelt met: 

ik vraag wat niet lang is in uw ogen.

Wat dat denkelijk betreft.


Is mij een volkomen raadsel, waar ik niets mee kan.

 

 

De zender komt er. Of niet. 

Maar ik denk van wel want Joe wil het wel. Bij Odido zijn ze ook al. En ze hebben er belang bij want het potentieel wordt groter. Wat zij dan weer kunnen doorrekenen in hun advertentie verkoop.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @PeterG 

Ik denk niet dat KPN hierin achter kan blijven, want deze radiozender zit qua luistercijfers in de lift.

Ik luister al regelmatig naar JOE, want ze draaien daar een perfecte muziekmix.
Beetje te vergelijken met het oude Hitradio Veronica (op vrijdag), op Radio 3 in de jaren 80 begin jaren 90, dus voordat ze commercieel verder gingen.

Ik luister ook regelmatig naar Joe, @Michel.uit.Arnhem .

Start dan de Nederland.fm app op m'n mobiel en cast het naar de TV+ box 😉. Die zit uiteraard ook op de versterker.

Reputatie 6
Badge +6

....of er moet een bundelprijs komen aangezien Veronica ook van DPG is.

Radio Veronica is van Mediahuis 😉 

JOE valt inderdaad onder DPG waar Qmusic ook onder valt.

En laat er nou voor Qmusic (kanaal 811) toch een kanaal nummertje (810) over zijn. Past JOE toch prachtig tussen. Ik zeg.... laat maar komen 😊

Reputatie 1

Wanner worden er eens nieuwe zenders toegevoegd aan het radio aanbod op de ontvanger?

Zoals:

Joe

Kink

Tukker FM

Ik vind het huidige aanbod maar mager 

Reputatie 1

JOE moet gewoon zo snel mogelijk toegevoegd worden aan KPN. Ik luister radio in de huiskamer via kpn.  Tuurlijk heb ik ook een Dab +radio en fm in de auto. Tuurlijk kun je JOE beluisteren via internet maar dat geld ook voor Radio 10 en 538 etc die wel worden doorgegeven via KPN. Hier hoort JOE gewoon bij hoe moeilijk kan het zijn lijkt mij de zender is populair en gaat groot worden. 

Reputatie 1

Wanner worden er eens nieuwe zenders toegevoegd aan het radio aanbod op de ontvanger?

Zoals:

Joe

Kink

Tukker FM

Ik vind het huidige aanbod maar mager 

Inderdaad al die thema radio thema zenders eraf en deze erop. 

Reputatie 1

Jammer dat KPN niet zelf reageert hier, en die tips van andere forumleden zoek de zender maar op op internet of een dab radio, daar heb je hier ook totaal helemaal niets aan.

Joe is te beluisteren via Delta, Caiway. Ziggo en Odido. 

Beetje gemiste kans KPN, maar straks we l weer het abonnement duurder maken zonder extra zenders toe te voegen. Het aanbod bij KPN vind ik op de radio maar erg mager te noemen.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat KPN niet zelf reageert hier, en die tips van andere forumleden zoek de zender maar op op internet of een dab radio, daar heb je hier ook totaal helemaal niets aan.

Joe is te beluisteren via Delta, Caiway. Ziggo en Odido. 

Beetje gemiste kans KPN, maar straks we l weer het abonnement duurder maken zonder extra zenders toe te voegen. Het aanbod bij KPN vind ik op de radio maar erg mager te noemen.

 

@theclown7 

Dit is een klanten helpt klanten forum.

Dus vooral klanten helpen elkaar.

Moderator kijkt ook mee en helpt ook.

 

Zie ook hier.

Hier kan je kenbaar maken welke zenders je erbij wilt hebben.

KPN past het zenderpakket meestal eind juni / begin juli aan.

Mei 2024, nog steeds geen JOE radio bij kpn. Zelfs delta heeft hem al!! Voeg die zender eens toe kpn!! 

Reputatie 7
Badge +28

Mei 2024, nog steeds geen JOE radio bij kpn. Zelfs delta heeft hem al!! Voeg die zender eens toe kpn!! 

Betaal jij dan de kosten @Biancabroek1 ?

Ik heb geen zin om mee te betalen aan een zender die je zo gratis via een radio kunt ontvangen.

Toevoeging van tv- en radiozenders heeft nog nooit geleid tot prijsverhoging. 

Het oude TV platform is sinds 2011 tot heden € 10,--

Het nieuwe TV+ sinds januari 2023 € 12,50.

 

Mei 2024, nog steeds geen JOE radio bij kpn. Zelfs delta heeft hem al!! Voeg die zender eens toe kpn!! 

Betaal jij dan de kosten @Biancabroek1 ?

Ik heb geen zin om mee te betalen aan een zender die je zo gratis via een radio kunt ontvangen.

Onzin een zender toevoegen heeft nog nooit  extra geld gekost. 

Reputatie 7
Badge +8

Mei 2024, nog steeds geen JOE radio bij kpn. Zelfs delta heeft hem al!! Voeg die zender eens toe kpn!! 

Betaal jij dan de kosten @Biancabroek1 ?

Ik heb geen zin om mee te betalen aan een zender die je zo gratis via een radio kunt ontvangen.

Maar dat doe je al wel. Afgezien van de Stingray Spray-muziekkanalen zijn vrijwel alle zenders via een radio te beluisteren.

En natuurlijk is het ook een kwestie van solidariteit. We betalen allemaal het zelfde bedrag voor het zelfde zenderpakket. Ik betaal ook voor zenders die mij absoluut niet boeien maar anderen een welkome aanvulling zijn en dat vind ik helemaal prima. 

Ik heb eigenlijk ook geen zin om mee te betalen aan allerlei updates voor de Box 12, de Superwifi’s maar soit… voor anderen zijn die essentieel. Mij hoor je daar verder niet over. 

Reputatie 7
Badge +9

Was het niet zo, dat de radio stations geld betalen voor doorgifte van hun programma in kabel?

Het KPN radio aanbod is prut en kennelijk worden zenders alleen doorgeven als ze met geld over de brug komen. Je kan beter een internet of DAB radio pakken.

Reputatie 7
Badge +28

Was het niet zo, dat de radio stations geld betalen voor doorgifte van hun programma in kabel?

Laten we hopen dat dat nog steeds zo is. Want bv KPN moet ook (veel) kosten betalen voor het verspreiden van een radiozender. 
 

Mijn mening is en blijft dat KPN in het basispakket alleen de zenders zou moeten doorgeven waar ze een wettelijke verplichting voor hebben. Dat zijn dertig TV-zenders waaronder de NPO-zenders, de Vlaamse zenders en een beperkt aantal regionale zenders. Dit dan aan te vullen tot 30 zenders. En voor de radiozenders geldt in grote lijnen hetzelfde. (Alleen de publieke omroep, bepaalde regionale zenders, bepaalde lokale zenders en Vlaamse zenders zijn verplicht. )
 

Klanten die meer willen ontvangen, kunnen dan een aanvullend pakket afsluiten. 


Helaas heeft KPN een ander beleid en betaal ik bv mee aan ESPN en allerlei andere commerciële TV- en ook radiozenders. 

Reageer