Smart TV App maakt geen verbinding met het KPN Netwerk

  • 1 May 2024
  • 8 reacties
  • 43 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik heb zelfde probleem, na update om netwerk te verbeteren??

Nu op 2 tv niet meer te verbinden met kpn app

@Kpn hoe lossen we dit op??

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt


8 reacties

Is niets aangepast door ons zelf, van een op ander moment na update kpn

Beste klant, op 1 mei 2024 tussen 2.00 en 7.00 uur verbeteren we het netwerk in je buurt. Hierdoor kan je misschien niet internetten, tv-kijken en/of bellen. Sorry hiervoor. Kijk op kpn.com/onderhoud voor verwachte onderhoudstijden. Groet, KPN

En nu doet tv het niet meer🥲

Graag oplossing @Kpn @Alexandra van KPN

👍

 

 

Reputatie 7

Welkom op de community @HNO. Zoals je ziet zijn jouw berichten verplaatst naar een eigen topic, het is niet handig om in ander ouder topic te reageren. Krijg je deze melding nog steeds, of is het beter geworden?

Je hebt het over 2 tv's, is het bij beiden dezelfde app? Of gebruik je ook een tv-ontvanger van ons?

Wij zien alleen wat jij vertelt, hoe meer jij vertelt, hoe meer wij met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

 

Ja heb 2 tv's beide na update kpn deze melding. 

Gaat alleen om live tv kijken via kpn app.

Tv's beide met netwerk kabel verbonden. Al jaren zo gekeken. Alle andere apps en terugkijken kan wel.

🤔

Reputatie 7

Gebruik je alleen de app? Of ook een tv-ontvanger van ons? Die vraag stelde ik in mijn vorige reactie ook, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Zoals gezegd weten wij alleen wat jij vertelt, we hebben meer nodig om mee te kunnen denken. Anders is het toch beter om ons te bellen.

Dag, alleen via de app.

Doet nog steeds niet. Terug van vakantie nu.

Hoe kan dit?

De koppeling met je IP van je abonnement is weg.

Dit kan komen door een administratieve fout. Dit komt het meest voor. 

Het kan ook een lijn kruising zijn.

Hoe dan ook. Dat wordt het beste even bellen. Kan morgen, maar de afdeling waar het naar toe moet is er maandag weer.

Tot dit hersteld is kun je alleen met de ontvanger, die je sowieso in huis hebt,  wel kijken. 

Via http://tv.kpn.com kan ook. Casten is helaas geen optie naar een Samsung. 

 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Reageer