Beantwoord

Storing op TV wanneer ik beide tv's aan heb staan

  • 19 February 2024
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Wanneer ik zowel de televisie boven als beneden heb aan staan, dan haperen het beeld en geluid continu. Uiteindelijk komt er een foutmelding waarbij staat vermeld dat ik de verbindingen moet controleren en eventueel de modem opnieuw moet opstarten. Niks werkt echter. Dit probleem heb ik al maanden. Weet iemand wat ik kan doen? 

icon

Beste antwoord door wjb 6 May 2024, 08:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingset? DVS? Devolo? 

DVS

 

Reputatie 7
Badge +24

DVS

Dan is dat systeem gewoon te traag om 2 tv streams te kunnen verwerken. Trek een kabel van de Experiabox naar de tv ontvangers. In ieder geval naar 1 van beide. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Dank u wel! Onze modem staat in de kelder maar ik ga het proberen. Wel vreemd dat ik voorheen er nooit problemen mee heb gehad. Het is plotseling begonnen zonder dat ik iets heb aangepast.

 

Reputatie 7

Wel vreemd dat ik voorheen er nooit problemen mee heb gehad. Het is plotseling begonnen zonder dat ik iets heb aangepast.

Dat is heel goed mogelijk, een kleine verandering in het lichtnet kan voldoende zijn om de werking van "draadloze" verbindingsset te ruïneren. Zo kan het aansluiten een simpele telefoonadapter of ledlamp al killing zijn.

Reageer