Beantwoord

TV-ontvanger 2260 niet geschikt voor HBO Max

  • 3 May 2024
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

Leuke aanbieding van KPN gekregen: 2 jaar klant blijven, 9 maanden korting van 10 euro en keuze voor 9 maanden HBO Max.

Bestellen ging prima, maar daarna kreeg ik de melding dat mijn TV-ontvanger 2260 niet geschikt was.

KPN gebeld en conclusie was, dat ik het probleem niet opgelost kon worden. Ik kan geen nieuwe TV-ontvanger krijgen of kopen. Ik mag het lekker zelf uitzoeken, want het is toch gratis. Ja, natuurlijk, maar ik zou graag dan gebruik willen maken van HBO Max.

Weet iemand nog een oplossing, want dit is echt belachelijk. Ik wil toch gewoon op mijn TV kijken. 

icon

Beste antwoord door PeterG 3 May 2024, 22:48

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

Heb je wellicht nog een tv waar geen apps op staan? 

Op mijn TV staan gewoon apps. Ik kan van alles via apps kijken, maar volgens KPN net niet HBO Max.

Reputatie 7
Badge +24

Op mijn TV staan gewoon apps. Ik kan van alles via apps kijken, maar volgens KPN net niet HBO Max.

Wat voor tv heeft u? Merk en type?

Her is een Samsung TV, maar het zou aan de TV-ontvanger liggen volgens de KPN. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

KPN doet niets.

Badge +19

Op 10 maart 2022 is er een persbericht uitgegaan van Samsung dat alle smarttv's vanaf het bouwjaar 2016 toegang hebben tot de app van HBO. Zie hier. En hier kan je lezen hoe het dan verder miet. Je kijkt dan via de app en niet via de tv ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +24

Als u uw abonnement aanpast naar de nieuwste abonnementsvorm, dan krijgt u een nieuwe TV+ ontvanger. Hierop kan de app van HBO geïnstalleerd worden. 

Voorwaarde is wel dat u contractvrij bent. U moet dus niet net uw oude contract verlengt hebben.

Hoi @Nick83 Sareena heeft net voor 2 jaar het huidige contract met de 2260 verlengt. Daar begint ze mee. Wat jij noemt is helaas geen optie.

@Sareena . De vraag was wat voor tv je hebt. Als je Samsung een smart tv is en niet ouder dan 2017 zal daar wel de app voor HBO te vinden zijn. Met de Samsung afstandsbediening dus.

Anders kun je voor maar 4 tientjes de chromecast met Google-TV aanschaffen. HBO zit daar standaard al op onder meer.

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-hd-met-google-tv/9300000119991877/ 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @Nick83 Sareena heeft net voor 2 jaar het huidige contract met de 2260 verlengt. Daar begint ze mee.

Ok. Daar heb ik dan overheen lezen. Tja, dan zit @Sareena dus ook voor 2 jaar vast aan de 2260 tv ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Sareena! Ik zie dat je van iedereen goede tips hebt gekregen, dank daarvoor mensen! 

Ik zou dan persoonlijk ook even kijken of je de HBO Max app rechtstreeks op de tv zelf kan installeren. Dat lijkt mij de kortste klap. 

Reageer