Vraag

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • 24 April 2024
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Goedemiddag,

 

In januari het bericht ontvangen dat mijn tv-ontvanger omgeruild diende te worden, dit toen in werking gezet maar de bestelstatus bleef, en blijft nog steeds, hangen op pakket wordt ingepakt.

Meerdere malen contact gehad met klantenservice, maar tot op heden nog steeds geen ontvanger. Afgelopen donderdag, nadat een medewerker dit doorgezet heeft naar een andere afdeling, wel bericht gekregen dat er een bestelling onderweg is (inclusief bestelnummer, nummer is 5931398), maar behalve een sms hierover geen track & trace, geen update in de bestelstatus in de online omgeving en belangrijker nog: nog steeds geen tv-ontvanger.

Maandag hierover contact gehad met een medewerker die mij vandaag zou terugbellen, dit is echter niet gebeurd. Vanmiddag uit frustratie maar overgestapt naar Ziggo, maar dit inmiddels weer geannuleerd omdat ik geen zin heb in al het gedoe eromheen.

Vraag is: waar blijft mijn tv-ontvanger? Ik zou deze toch graag voor het weekend ontvangen of desnoods afhalen bij een KPN-winkel.

 

Groeten,

Jorn


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Jorn12345, wat een gek verhaal dit.

Mag ik meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reageer