KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!

  • 15 April 2024
  • 55 reacties
  • 1446 keer bekeken
KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!
Reputatie 7
Badge +19

Koffieliefhebbers opgelet: hij is er weer ☕ Met KPN Voor Jou geven we je graag iets extra's. In april hebben we als verrassing een zeer geliefd extra-extraatje voor je: Een koffiebon bij Koffievoordeel.nl! En als kers op de taart doen we er een fleurig extraatje erbij.

 

Een kadobon bij Koffievoordeel.nl

Ben jij ook zo dol op een lekker bakje koffie? Voor alle koffieliefhebbers is dit geliefde extraatje terug van weggeweest! Koffiedrinken verbindt, en dat juichen wij graag toe. Daarom krijg je een koffiekadobon ter waarde van 10,- voor Koffievoordeel.nl.

 

Kies jouw favoriete koffie

Koffievoordeel.nl verkoopt bonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Met de persoonlijke kadobon krijg je 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 mei 2024 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Voor 2,99 bezorgkosten ontvang jij je bestelling bij jou thuis. Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis. 

Zo bestel je jouw koffie

  • Ga naar https://www.kpn.com/voorjou/koffie.htm
  • Vul je klantnummer en e-mailadres in
  • Je ontvangt per e-mail jouw persoonlijke code en instructies om 'm te gebruiken
  • Ga naar Koffievoordeel.nl en shop je favoriete koffies
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen
  • Rond je bestelling af

TIP: Je mag 1 koffiebon aanvragen, dus let erop dat je jouw e-mailadres goed invult.

 

Een bloemetje met korting

Iets gezelligs op tafel voor bij je lekkere kopje koffie. Én het is binnenkort weer Moederdag. Verras je lieve moeder (of schoonmoeder) met een mooie bos bloemen 💐

Speciaal voor jou hebben we een unieke korting van 25% op de bloemen van bloomon.

Meer weten? Lees verder in ons KPN Voor Jou april topic.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


55 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Jammer, geen koffie

Wel juiste klantnummer in plaats van 1234567890

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoppa, de bonen zijn al onderweg 🙂

Bedankt KPN!

Reputatie 7
Badge +13

Hoppa, de bonen zijn al onderweg 🙂

Bedankt KPN!

 

Enjoy Arjan! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoppa, de bonen zijn al onderweg 🙂

Bedankt KPN!

Ik neem er dit jaar ook koekies bij!! jullie ook?? 🤣 🍪 😜

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoppa, de bonen zijn al onderweg 🙂

Bedankt KPN!

Ik neem er deze keer ook koekies bij!! 🤣 🍪 😜

 

Ik hoefde ze niet allemaal, heb dus voor 1 noodzakelijk koekie gekozen 😎

Reputatie 7
Badge +19

Oeeeeh lekker, een suikerwafel bij de koffie! 😋 Yes pleaseee

Bij mij werkt dit dus niet. Welk klantnummer i.c.m. e-mail ik ook gebruik. Van vast of mobiel, van mezelf of mn vader. Krijg iedere keer dezelfde melding als TDN hierboven (zie zijn eerste reactie), terwijl mailadres en klantnummer dus wel goed zijn bij minimaal 1 van de pogingen. Komt bij mij ook iedere keer die rode tekst over het klantnummer.

Geprobeerd in Firefox en chromium browsers op Linux en DuckDuckGo browser op Mobiel (Android).

Reputatie 7
Badge +6

Ik zeg alvast, hartelijk dank KPN! 😊 Bestelling plaats ik binnen enkele dagen 😍

Hallo, ik weet niet wat ik nou verkeer doe: Ik log in voor een kortingscode voor een mooie bos bloemen, maar als ik op de betreffende link druk krijg ik de boodschap: 

Oeps

Er gaat iets fout met het inloggen, controleer je gegevens en probeer het opnieuw.

Terug naar kpn.com

Ik ben gewoon ingelogd, ik kan ook reageren via deze weg. Iemand een idee?

 

Admin: reactie verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

 @Me-Me @TDN  en @Willem6405 kunnen jullie het ook eens vanaf een ander apparaat proberen? En dubbelchecken of het abonnement met het klantnummer ook gekoppeld is aan het e-mailadres wat je gebruikt?

Reputatie 7
Badge +20

Ik zeg alvast, hartelijk dank KPN! 😊 Bestelling plaats ik binnen enkele dagen 😍

Welke ga je bestellen? Ik heb met deze actie vorig jaar voor het eerst Robusta geprobeerd en drink sindsdien (thuis) eigenlijk weinig anders meer

Reputatie 7
Badge +7

Het kan niet op bij KPN! In december leek er geen einde te komen aan de kadootjes maar april is een nog mooiere maand lijkt het. Kaartjes voor Artis, een gratis zenderpakket. En we hadden al het betere internet natuurlijk. Maar dan komt mijn favoriet van afgelopen jaar ook nog eens langs. Fijn dat KPN ook denkt aan de inwendige klant 😁

Vanavond even rondneuzen bij koffievoordeel zodat ik morgenavond een goede keus kan maken. De Gran Maestro extra forte beviel vorig jaar erg goed. En misschien doe ik eens gek net zoals @Berrie_Kaas en scoor er nog een cookie bij (Aroma Koffie Metkoek was het toch?)

Vorig jaar kwamen er zelfs Z**** klanten op de koffie af… Bedankt wederom KPN forum voor dit leuke kadootje.

En moeders gaat zeker blij zijn met een mooi bloemetje binnenkort Want van moeders heb je er maar 1.

Nee, het lukt mij dan nog niet met dat inloggen voor een bloemen kortingscode. Ook niet op een andere browser. Ik log gewoon in, zoals ik dat al jaren doe en het abonnement is al jaren op de juiste wijze gekoppeld. Lijkt mij sterk dat nu opeens verandert is of het moet zijn vanwege mijn contract verlenging van vorige week.. Maar ook als ik alles dubbelcheck, is er niets verander dan behalve mijn contractdatum

Reputatie 7
Badge +7

Oeeeeh lekker, een suikerwafel bij de koffie! 😋 Yes pleaseee


Ik hoopte op een combi deal met een Oude Wijvenkoek maar de Cantuccini koekje zijn ook heerlijk Deze had ik vorig jaar en dat is een aanrader. Lekker klein hapje bij een Italiaans bakkie. Er staat ook een leuk kop en schoteltje bij koffievoordeel en op dat schoteltje past precies zo’n Cantuccini koekje. Kijken of ik dat kopje kan laten staan morgenavond 😁

Reputatie 7
Badge +7

Het kop en schotel assortiment is hier ten huize al vast aangepast. Kijk, dit soort serviesgoed kan koekjes torsen van een acceptabel formaat. Ook het formaat koektrommel is reeds aangepast.

Rest nog de vereiste code te bemachtigen hetgeen her en der, zo lees ik, nog wat problemen oplevert. Heb mij er nog niet mee bezig gehouden en wacht rustig tot de rem er helmaal af gaat. 

Reputatie 7
Badge +19

@TDN Als het goed is heb je nu alsnog per e-mail een code ontvangen 😊 Wat voor koffie gaat het worden?

@Me-Me Heb jij nu ook een code in je mail? Geniet alvast van je fijne kopje koffie!

@Willem6405 We doen navraag over die kortingscode voor bloomon, komen we zo snel mogelijk op terug 🌻
 

Oeeeeh lekker, een suikerwafel bij de koffie! 😋 Yes pleaseee


Ik hoopte op een combi deal met een Oude Wijvenkoek maar de Cantuccini koekje zijn ook heerlijk Deze had ik vorig jaar en dat is een aanrader. Lekker klein hapje bij een Italiaans bakkie. Er staat ook een leuk kop en schoteltje bij koffievoordeel en op dat schoteltje past precies zo’n Cantuccini koekje. Kijken of ik dat kopje kan laten staan morgenavond 😁

@Roy74 Dat klinkt zeker goed! Ik ben benieuwd of je de kopjes kunt laten staan 😉 Ik ga intussen zelf ook eens spieken hehe...

@Berrie_Kaas Dat zijn mooie én handige kopjes inderdaad 😁 Het aanvragen van de kortingscode voor koffie moet gewoon lukken hoor, probeer maar! We horen graag wat het geworden is 😁

Reputatie 7
Badge +7

​​​​@Berrie_Kaas Dat zijn mooie én handige kopjes inderdaad 😁 Het aanvragen van de kortingscode voor koffie moet gewoon lukken hoor, probeer maar! We horen graag wat het geworden is 😁

De code is binnen @Alexandra van KPN , dat ging hier ieg probleemloos! Ga één dezer dagen afwegen aan welke bruine bonen ik dit bedrag ga besteden. Ik hoef nu in elk geval niet te wachten tot 23 mei as. wanneer mijn vakantiegeld (samen met de AOW) wordt uitbetaald 😀 🤣 ☕, heerlijk! Dank alvast! 

Reputatie 7
Badge +6

Ik zeg alvast, hartelijk dank KPN! 😊 Bestelling plaats ik binnen enkele dagen 😍

Welke ga je bestellen? Ik heb met deze actie vorig jaar voor het eerst Robusta geprobeerd en drink sindsdien (thuis) eigenlijk weinig anders meer

Haha, dat is een hele goede vraag! Komende dagen heb ik het wat druk. En ga van het weekend er eens goed voor zitten en een keus maken 😊 

Reputatie 7
Badge +7

Nee dat stukje extra hardware kon ik deze keer niet laten staan @Alexandra van KPN. Ik heb eigenlijk alleen mokjes zonder schoteltje maar bezoek schotel ik liever een schoteltje voor (is dat taalkundig correct). Past precies een koekje van Italiaanse makelij op.

Verder nog wat goodies zoals een clip om een zakje koffie af te sluiten. Ik doe dat nu met een wasknijper 😅. En natuurlijk koffie van mijn favoriet van afgelopen jaar: Gran Maestro Extra Forte. En een zakje Celeste d’Oro Finest Intense, die heb ik nog niet kunnen proberen. Ik houd van sterke bakkies. Ik zal een foto plaatsen als de bestelling binnen is.

Dankbaar gebruik gemaakt van dit leuke KPN Kadootje. Wat hebben we het weer goed, ik ga er van genieten. Leuk dit Kadootje op herhaling, bovendien was het topic vorig jaar hilarisch 😁

@Berrie_Kaas: als je nog een mooie Herman Finkers bijdrage hebt dan maak je mijn dag.

Reputatie 7
Badge +19

IK kan me dat topic nog goed herinneren @Roy74. Heeft jou nog een lekkere koek opgeleverd als ik mij niet vergis. 

Reputatie 7
Badge +7

IK kan me dat topic nog goed herinneren @Roy74. Heeft jou nog een lekkere koek opgeleverd als ik mij niet vergis. 

Inderdaad. En op het einde van het jaar kon ik er nog eens van genieten. Heerlijk, maar helaas is Groningen erg ver weg. Er is een webshop maar voor een enkele bestelling is dat wel erg overdone. Voor nu zal ik het met de heerlijke koffie moeten doen maar dat is ook geen straf.

Reputatie 7
Badge +7

Nee dat stukje extra hardware kon ik deze keer niet laten staan @Alexandra van KPN. Ik heb eigenlijk alleen mokjes zonder schoteltje

<knip>

bovendien was het topic vorig jaar hilarisch 😁

@Berrie_Kaas: als je nog een mooie Herman Finkers bijdrage hebt dan maak je mijn dag.

 Nou, kort dan @Roy74 :

Was onlangs bij de buurvrouw op de koffie, waar zij ook een heerlijk koekje bij presenteerde. Ik had pech met mijn auto en vroeg mijn buurvrouw of ik haar auto even mocht lenen. "Geen probleem" aldus de buurvrouw, "maar pas wel op, hij slaat nogal gauw af". 'Oei dat wordt lastig buurvrouw, ik moet namelijk rechtdoor!' ......

Reputatie 7
Badge +7

Heerlijke humor @Berrie_Kaas, en ook nog met koffie er in 😀 ik begin de werkdag met een lach.

Reputatie 7
Badge +19

Hahaha ik ook, heerlijk 😂 Goedemorgen en cheers! ☕

Nee dat stukje extra hardware kon ik deze keer niet laten staan @Alexandra van KPN. Ik heb eigenlijk alleen mokjes zonder schoteltje maar bezoek schotel ik liever een schoteltje voor (is dat taalkundig correct). Past precies een koekje van Italiaanse makelij op.

Volgens mij klopt dat helemaal 😁 

Ben heeeel benieuwd naar je bestelling! Die clipjes klinken ook goed. Ik verdeel een zak koffiebonen nu altijd over verschillende vershoudblikken. Werkt prima, neemt wel meer ruimte in de voorraadkast in 😂 

Reputatie 7
Badge +7

Hahaha ik ook, heerlijk 😂 Goedemorgen en cheers! ☕

Nee dat stukje extra hardware kon ik deze keer niet laten staan @Alexandra van KPN. Ik heb eigenlijk alleen mokjes zonder schoteltje maar bezoek schotel ik liever een schoteltje voor (is dat taalkundig correct). Past precies een koekje van Italiaanse makelij op.

Volgens mij klopt dat helemaal 😁 

Ben heeeel benieuwd naar je bestelling! Die clipjes klinken ook goed. Ik verdeel een zak koffiebonen nu altijd over verschillende vershoudblikken. Werkt prima, neemt wel meer ruimte in de voorraadkast in 😂 

Ik denk overigens dat ik nog even wacht met bestellen, dezelfde koffie is bij een grootgrutter bij ons in de buurt op dit moment nog goedkoper dan de aanbieding van koffievoordeel mét KPN code. Heb daar recent al wat zakken aangeschaft. Als deze voorraad op is zal de actie aldaar ook wel over zijn, dan ga ik voor vier van deze blauwe rakkers: 

  Overigens sluiten we hier aangebroken (koffie)verpakkingen altijd met deze papierklemmen: 

… simpel en adequaat maar pas op je vingers, ze kunnen heel hard terug knijpen!  Denk er toch aan om maar een grotere voorraad bus aan te schaffen, eentje waar een heel pak van deze koffie in één keer in past. Misschien een idee voor een volgende actie? een groene KPN koffiebus op de schoorsteenmantel?  

Reageer