Sticky KPN voor jou

KPN Voor Jou: extraatjes in mei 2024

  • 1 May 2024
  • 4 reacties
  • 834 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in mei 2024
Reputatie 7
Badge +17

KPN Voor Jou, extraatjes voor jou, omdat we blij met je zijn! KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier welke extraatjes er voor je zijn in de maand mei.

 

Kijk gratis de 1e aflevering van HBO Max series

Als je tv van ons hebt kijk je nu tijdelijk de 1e aflevering van de populairste series op HBO Max. Op onze kosten! Zo ontdek je welke serie perfect bij jouw smaak past voordat je een abonnement afsluit.

Let op: dit extraatje is geldig tot en met 31 november.

Van deze series kijk je de 1e aflevering op onze kosten:

  • True Detective

  • The Last of Us

  • Succession

  • The White Lotus

  • The Sopranos (verrassing: hiervan kijk je zelfs 3 afleveringen kosteloos!)

  • And Just Like That

  • House of the Dragon

 

Hoe het werkt: als je KPN TV+ hebt (type 7022)

1. Ga naar het startscherm van je KPN TV+ Box.

2. Navigeer naar het Menu en selecteer "Series" (de 3 uitgelichte tegels).

3. Kies vervolgens "Basispakket" onder het Series-menu.

4. Hier vind je een content lane met alle 7 series naast elkaar, inclusief de uitgelichte tegels van de eerste afleveringen.
 

Hoe het werkt: als je Interactieve TV hebt (type 5202)

1. Ga naar het Menu en selecteer "Series".

2. Kies "Basispakket".

3. Blader door de bovenste carrousel om toegang te krijgen tot de eerste afleveringen van de geselecteerde HBO Max-series.


Heb je een ander type tv-ontvanger dan hierboven genoemd? Helaas, dan kan je dit extraatje niet gebruiken.

 

Juich ze naar de overwinning

Vraag via Seaters kaarten aan voor wedstrijden van jouw favoriete Eredivisie club in het stadion.

 

Smart home apparaten met exclusieve korting

Een slim en duurzaam huis? Wij denken graag met je mee. Jij krijgt tot wel 50% korting in onze speciale shop.

Claim je korting voor slimme apparaten

Plaats je bestelling en krijg ook nog eens 5,- extra korting!

 

Een kadobon bij Koffievoordeel.nl

Ook deze maand kunnen de koffieliefhebbers nog genieten van een koffiebon ter waarde van 10,- voor Koffievoordeel.nl.

Meer weten? Lees het in KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!

 

Een bloemetje met korting

Iets gezelligs op tafel voor bij je lekkere kopje koffie. Én het is binnenkort weer Moederdag. Verras je lieve moeder (of schoonmoeder) met een mooie bos bloemen 💐

Speciaal voor jou hebben we een unieke korting van 25% op de bloemen van bloomon.

Meer weten? Lees verder in ons KPN Voor Jou april topic.

 

Zender van de maand

Kijk deze maand gratis naar de Zender van de maand: RTL Telekids! Hier vind je programma's voor de echte kunst- en cultuurliefhebber.

Je kijkt RTL Telekids de hele maand op kanaal 42.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


4 reacties

Hallo, 

Hoe zie ik wat voor "type"  itv ik heb, ik begrijp bij doorklikken dat het ws om de ontvanger gaat? En ik weet niet precies wat jullie met "carrousel" in het tv menu bedoelen, maar ik denk dat ik een vrij oud model heb, nl nog van telfort.

Komen er wel eens cadautjes voor mensen met tft abonnement of oude tv ontvangers of is dit alleen voor "kpn klanten", bvd.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @TelfortwasTOP. Het gaat inderdaad om het type tv-ontvanger zoals in de openingspost staat beschreven. Heb je een Box van het type 7022 of 5202 dan kun je van de HBO Max actie gebruik maken. Het hangt dus van het type ontvanger af. 

Heb je een ander type tv-ontvanger dan hierboven genoemd? Helaas, dan kan je dit extraatje niet gebruiken.

 

Of er in de nabije toekomst andere acties komen heb ik momenteel niet in beeld maar die kans is zeker aanwezig.

 

Je kunt uiteraard wel naar de andere acties in de openingspost kijken, wellicht zit daar alsnog iets voor je bij 🙂

Wat een net-niet-actie.. Hoezo alleen de eerste aflevering?  Als KPN echt een wilt geven, doe dan twee weken of een maand vrij kijken. Wat heb je aan een eerste aflevering kijken? Abonnees een worst voor de neus voorhouden. Gemiste kans KPN.

Reputatie 7
Badge +17

Jammer dat de extra's deze maand niet bij je passen @EricDee! Je kunt ook altijd nog van deze gebruikmaken:

Een kadobon bij Koffievoordeel.nl

Ook deze maand kunnen de koffieliefhebbers nog genieten van een koffiebon ter waarde van 10,- voor Koffievoordeel.nl.

Meer weten? Lees het in KPN Voor Jou: een koffiekadootje voor jou!

 

Een bloemetje met korting

Iets gezelligs op tafel voor bij je lekkere kopje koffie. Én het is binnenkort weer Moederdag. Verras je lieve moeder (of schoonmoeder) met een mooie bos bloemen 💐

Speciaal voor jou hebben we een unieke korting van 25% op de bloemen van bloomon.

Meer weten? Lees verder in ons KPN Voor Jou april topic.

 

Anders zit er hopelijk in één van de volgende maanden wat voor je bij! 😄

Reageer