Beantwoord

Aanpassen abonnement, heeft het opzeggen van XS4ALL invloed op mijn korting

  • 17 January 2024
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedenavond,

Ik had de volgende vraag. Wij hebben internet en tv van XS4ALL. Nu kpn. Verder hebben wij 2 kpn mobiele abonnementen en 2 Simyo mobiele abonnementen. Hierdoor heb ik gratis Spotify, gratis espn, korting op de mobiele telefoonabonnementen.

Ik vroeg mij af wat de gevolgen zijn als ik in XS4ALL internet opzeg? Ga ik de kortingen dan verliezen? Waar wij wonen levert kpn slechts 20mbit snelheid. Graag zouden wij een hogere snelheid willen, vandaar mijn vraag.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 January 2024, 21:15

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @DennisH1985 .  Ik moet even voorzichtig zijn maar als het alléén een hogere snelheid is, die je nodig hebt, dan is dat een verandering binnen je huidige propositie. En in de meeste gevallen wil dat gewoon.

Heb je al gebeld met de XS4All helpdesk? (zij weten het het beste)

 

Contact? Bij vragen over XS4ALL Compleet helpt onze klantenservice je graag via 020 398 76 63. Dat kan op werkdagen tussen 08.00 en 20.00 uur en op zaterdagen tussen 10.00 en 17.00 uur.

@Erwin van KPN helaas is de maximale snelheid bij ons in de straat dorp 33mbit en kan er geen hogere snelheden gehaald worden. Tenzij ik glasvezel aan zou leggen, ook dit is helaas voor ons niet mogelijk. 

Okay. Dus de DSL lijn is beperkt. Dan doe ik de aanname dat je voor internet naar de kabelaar wilt?  

Zo ja, dan blijven er dus alleen mobiele abonnementen over? Dat zou wel het einde van die voordelen betekenen. 

(TV is bij KPN alleen in samenhang met een internet abonnement af te nemen. Daarvoor zul je dan dus ook naar een alternatieve aanbieder moeten)

Bedankt voor het antwoord. Even goed alles onder elkaar zetten. Het is erg jammer dat wij die beperking hier al jaren hebben.

Reageer