Beantwoord

Combivoordeel/verdubbelaar niet actief op mijn mobiel internet only abonnement

  • 19 March 2024
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een internet only abonnement voor mijn Mifi route, afgesloten 17 febr voor 10 GB per maand met gratis verdubbelaar mobiele data (totaal 20 GB).

Krijg echter nu al van KPN bericht dat alle data zijn verbruikt (bij 9,7GB). Had ik zelf nog iets moeten doen? 
Graag uw hulp.

Vriendelijke groet

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 March 2024, 18:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @FH1985 ,

Ik ga er dan vanuit dat je ook een internet-thuis-abonnement hebt bij KPN.  

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Bedankt voor de reactie. Ik heb geen internet thuis; puur en alleen een mobiele data abonnement met een sim kaart voor in mijn mifi router.

Ook geen nummer om mijn product te koppelen in mijnKPN….verder is klantenservice slecht te bereiken.

Reputatie 7
Badge +28

OK @FH1985 ,

Bedankt voor de reactie. Ik heb geen internet thuis; puur en alleen een mobiele data abonnement met een sim kaart voor in mijn mifi router.

 

 

Duidelijk. De verdubbeling geldt alleen als je ook een thuisabonnement hebt voor internet. Vandaar dat jij dan gewoon 10 GB hebt. 
 

En dan hoef je ook jouw abonnement niet te koppelen. 

Mmmmm zo hebben ze mij het abonnement niet verkocht. Ga het weekend wel bij de winkel langs….alweer

Reageer