Beantwoord

De extra korting van €7,50 is nooit verrekend op mijn mobiele abonnement

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Ik heb nu al 2 jaar TV, Internet en Mobiel bij KPN. Nu ben ik persoonlijk niet iemand die alle facturen doorsnuffeld maar vandaag kwam ik er achter dat ik in deze volledige periode nooit de korting heb gekregen die mij beloofd was bij het aanmelden van deze abonnementen. Het gaat ondertussen dus wel om een behoorlijk bedrag wat in totaal te veel en onterecht is afgeschreven. 
Ik kwam op de website dat ik dit ook zelf kan activeren echter geeft de website elke keer aan dat dat niet lukt. En dat ik contact op moet nemen met de klantenservice. Dus bij deze.

Ik zou graag vanaf de eerstvolgende factuur deze korting alsnog ontvangen én dat het te veel betaalde bedrag van afgelopen maanden aan mij teruggegeven wordt. 
 

alvast badankt,

Rick

icon

Beste antwoord door RBxx 17 January 2024, 11:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RickRickRick , het snelste gaat dat als je belt met 0800-0402. Dan kan een medewerker direct meekijken en het voordeel alsnog aanzetten. Hier kan een reactie enkele dagen duren.

Nu ben ik persoonlijk niet iemand die alle facturen doorsnuffeld 

Dat kan je beter wel doen. Zeker de eerste paar facturen en daarna bij afwijkende bedragen en dus niet pas na 2 jaar. Dat is ook jouw verantwoordelijkheid. Houd er daarom rekening mee, dat je niet de hele periode terug krijgt. Volgens mij kan een medewerker uit coulance 3 maanden toekennen.

Reageer