Beantwoord

Entertainmentkorting ontbreekt bij mijn mobiel en internetabonnement

  • 14 January 2024
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Hallo,

 

Ik mis de entertainment korting van 5 euro bij mijn producten. Ik heb een internet en een mobiel abonnement. Tijdens het bestellen kreeg ik ook 5 euro entertainment korting echter heb ik die nog niet ontvangen. Ik dacht eerst misschien komt die bij mijn mobiel factuur, maar ook daar staat hij niet. Kan iemand dit oplossen. Degene die mijn abonnement 1gb glsvezel met netflix in orde had gemaakt gaf aan dat die vanzelf zou gaan helaas tot nu toe nog niet

 

Zelf als ik nu opnieuw bestel staan beide kortingen erbij. Dus ik zou graag ontvangen wat ik heb besteld

 

Hoor graag wat ik kan doen, want de helpdesk komt er niet uit als ik ze bel

 

Erik

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 January 2024, 15:41

Bekijk origineel

4 reacties

Het is ook geen losse korting van 5 euro, die korting kun je verrekenen met bepaalde door KPN uitgekozen tv pakketten @Arrowman 

Waarom staat het dan wel op de bestelling die ik gedaan heb? Daar had ik alles netjes gekozen

En ook als ik de bestelling opnieuw invoer? Lijkt toch een valse prijs op die manier. Waarop ik een keuze hebt gebasseerd.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Arrowman ,

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Ah dank je. Ik dacht dat vanzelf ging. Ik heb me aangemeld via de link in jou bericht. Nu even afwachten

 

Dank je ik kijk de komende dagen of het goed komt

Reageer