Beantwoord

Entertainmentkorting voor Spotify niet ontvangen

  • 4 January 2024
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

De 30ste heb ik contact gehad met KPN met de vraag of ik als trouwe klant ook een aanbieding zou kunnen krijgen zoals dat bij Spotify Family was.
De medewerkster gaf aan dat 3 maanden gratis niet kon, maar dat door de voordelen het abonnement bij KPN een stuk goedkoper was. Op basis daarvan moest ik vreemd genoeg wel een heel nieuw abonnement afsluiten.
Nu is het 4 januari in de avond en ondank dat mij iedere dag toegezegd is dat ik binnen 24 uur de activering mail zou ontvangen raad u het al. Nog steeds niks.
Zojuist een vriendelijke dame gesproken en die vond het zo erg dat zij aangaf dat KPN 3 maanden spotify zou gaan crediteren. Of ik even in de wacht wilde staan want ze moest even wat navragen. Na een half uur wachten maar opgehangen en opnieuw gebeld. Wederom het hele verhaal opnieuw uitgelegd en wederom de belofte dat het binnen 24 uur geactiveerd zou worden. Maar op de vraag van de 3 maanden creditering was zijn antwoord dat zij dat niet zouden doen.
Volgens mij worden alle gesprekken opgenomen en ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig in hoeverre KPN daar ook iets mee doet. Alle medewerkers zijn heel goed getraind in het begrip hebben en mee veren met de klant. Maar blijkbaar ontbreekt het ze van kennis en is het meer pappen en nat houden.
 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 January 2024, 20:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @JCP 

 

Een moderator zou in jouw klantgegevens kunnen kijken, om te zien wat er allemaal is gebeurd en ook inzien waarom je die activatie e-mail voor Spotify nog niet hebt ontvangen.
Ook omtrent de creditering zou een moderator kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummers
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller gaan.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @JCP, welkom op ons forum. 

Wat een ontzettend naar verhaal en gek dat je opnieuw moest bellen. Zou ik ook mee mogen kijken? 

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummers
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer

Dit zou ik ook graag van jou willen hebben.

Reageer