De 30ste heb ik contact gehad met KPN met de vraag of ik als trouwe klant ook een aanbieding zou kunnen krijgen zoals dat bij Spotify Family was.
De medewerkster gaf aan dat 3 maanden gratis niet kon, maar dat door de voordelen het abonnement bij KPN een stuk goedkoper was. Op basis daarvan moest ik vreemd genoeg wel een heel nieuw abonnement afsluiten.
Nu is het 4 januari in de avond en ondank dat mij iedere dag toegezegd is dat ik binnen 24 uur de activering mail zou ontvangen raad u het al. Nog steeds niks.
Zojuist een vriendelijke dame gesproken en die vond het zo erg dat zij aangaf dat KPN 3 maanden spotify zou gaan crediteren. Of ik even in de wacht wilde staan want ze moest even wat navragen. Na een half uur wachten maar opgehangen en opnieuw gebeld. Wederom het hele verhaal opnieuw uitgelegd en wederom de belofte dat het binnen 24 uur geactiveerd zou worden. Maar op de vraag van de 3 maanden creditering was zijn antwoord dat zij dat niet zouden doen.
Volgens mij worden alle gesprekken opgenomen en ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig in hoeverre KPN daar ook iets mee doet. Alle medewerkers zijn heel goed getraind in het begrip hebben en mee veren met de klant. Maar blijkbaar ontbreekt het ze van kennis en is het meer pappen en nat houden.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel