Beantwoord

Geen korting op 2 mobiele abonnementen zoals bij Odido?

  • 4 March 2024
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele abonnementen bij jullie kpn waarom krijg ik daar geen korting op ?

Ik heb ook 2 mobiele abonnementen sinds anderhalf jaar bij Odiddo/t mobile waar ik wel korting krijgt op 2 mobiele abonnementen.

 

Tevens heb ik super veel spijt dat ik naar kpn ben gegaan voor mijn 2 mobiele abonnementen, ik had beter naar Odiddo kunnen gaan voor mijn abonnementen zonder internet/tv aansluiting 

Als kpn zo omgaan met vaste klanten vind ik het niet vreemd dat klanten overstappen naar andere bedrijven of is het zo dat jullie zoveel geld kwijt zijn aan het Wereld Economisch Forum (WEF) in Zwitserland  en od  Bilderberg conferentie waar jullie partner /sponsor van zijn ? 

icon

Beste antwoord door RBxx 4 March 2024, 09:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat heeft KPN gewoon niet. Vroeger volgens mij wel. Maar nu al jaren niet meer in ieder geval. 

Hoi Nick ,

Volgens mij heeft kpn de kortingen op mobiel vroeger ook niet gehad.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @groosje7911 

Korting op een mobiel abonnement krijg je alleen als je het combineert met KPN Internet Thuis.

Met alleen mobiele abonnementen is het Combivoordeel beperkt tot Onderling gratis bellen en MB’s delen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Nick ,

Volgens mij heeft kpn de kortingen op mobiel vroeger ook niet gehad.

Dat kan ook wel. Maakt ook niet uit. U had zich dat moeten bedenken voordat u de abonnementen afsloot.

Dank je wel Ruud

Dat weet ik wat je vertelde.

Dat  had ik ook internet en tv maar heb vorige maand contract voor internet en tv niet verlengd.

 

Reputatie 7
Badge +21

Tja, dat verklaart het. Als er geen KPN internet thuis abonnement (meer) is, dan vervalt het bijbehorende Combivoordeel. 

Reageer