als je deze aanvinkt komt er bij het kopje " KPN compleet" onderstaande text te staan:
en in het kostenoverzicht staat inderdaad dat je het pluspakket dan gratis krijgt. zie afbeelding hieronder.
Verleden week kreeg ik een mail dat aanmelden voor kpn compleet niet is gelukt en dat contact gezocht moest worden met de klantenservice. Dit vandaag braaf gedaan maar volgens de medewerkster was het enige wat ze voor me kon doen was om het mobiel internet te verdubbelen naar 1GB en dat voor 5 euro. Laat ik het voor deze prijs nu al bij jullie hebben afgesloten. Voor een gratis zenderpakket was volgens haar echter geen sprake. Heb aangegeven dat dit zo wel op jullie side staat. Ondanks dat ik wel netjes bleef en vroeg naar iemand anders werdt de verbinding door de medewerker verbroken! Vervolgens gebeld met een andere medewerker die ik vondt op de side wanneer je vragen heb als je een abonnement wil afsluiten. Deze bevestigde dat ik wel degelijk recht heb op kpn compleet en wilde mij vervolgens doorverbinden met de klantenservice. Gezien mijn eerdere ervaring had ik hier echter niet zo veel trek in. Ik hoop dat iemand dit voor mij kan oplossen..
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel