Het product kan niet worden geladen en ook de facturen kunnen niet worden geladen. we zijn met 4 gezinsleden en dus 4 nummers actief in kpn compleet
Knap lastig nu 1 persoon zit te springen om MB's
Goedemorgen @Smokies, Wat lastig dat het niet lukte om mb's te delen. Heb je het geprobeerd via de app en op de website van MijnKPN? Als het gaat over de webversie van MijnKPN, zou je dan een andere browser willen testen? Als het gaat over de app, zou je dan de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Hopelijk lukt het je dan wel om mb's te delen, anders hoor ik het graag. Zou je dan ook het 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Smokies, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.