Beantwoord

Ik krijg de entertainmentkorting niet te zien

  • 20 January 2024
  • 16 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb al KPN mobiel & TV en internet. Maar als ik entertainment aanzet, krijg ik geen combikorting.

Hoe kan dat ? 

Ik wil geen nieuwe kastjes en mijn opnames kwijtraken, ik wil alleen combivoordeel aub. Hopelijk kunnen jullie vertellen hoe ik dit regel.

 

icon

Beste antwoord door N.N. 20 January 2024, 17:13

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7

Heb je jouw mobiele telefoon via deze site wel aangemeld op hetzelfde adres als jouw Internet & TV abonnement?

Jazeker, al heel lang 

Reputatie 7

Wat voor een Internet & TV abonnement heb jij dan en uit welk jaar stamt deze?

Hoe kan ik mijn bestaand abonnement behouden en toch eindelijk combivoordeel krijgen ? 

 

Reputatie 7

Hoe kan ik mijn bestaand abonnement behouden en toch eindelijk combivoordeel krijgen ? 

Zie mijn vorige bericht?

Er staat 'het lukt niet, mogelijk ben je al aangemeld'

Op de factuur van TV & internet staat 'combivoordeel'

Op de factuur van mobiel staat dit niet.

Als ik nu Entertainment aanzet, krijg ik geen extra voordeel. 

Mijn dochter heeft dat wel, daarom snap ik het niet. 

Kei bedankt voor het meedenken 

Reputatie 7

Op de factuur van TV & internet staat 'combivoordeel'

Dus je hebt al een combivoordeel van €5,- staan?

Plaats eens screenshots van alleen het kostenoverzicht op pagina twee van zowel jouw Internet & TV abonnement als jouw mobiele abonnement. Poets wel persoonlijke gegevens als telefoonnummer (2x) en simkaart nummer weg.

 

 

Je hebt geen KPN mobiel abo, maar een TFT (Telfort) mobiel abo, dat is iets heel anders met andere voorwaarden. @Deisok en combivoordeel staat gewoon op je thuisfactuur.

M8jn dochter heeft € 5 combikorting én € 6,99 entertainment korting 

Nogmaals @Deisok , dat komt omdat je een TFT-mobiel abo hebt en geen KPN mobiel abo

Begrijp ik het goed dat als ik mijn mobiel abonnement aanpas, ik óók entertainment korting kan krijgen ?

 

Mega bedankt voor al jullie hulp

SUPER SUPER BEDANKT ALLEBEI 

Reputatie 7

Begrijp ik het goed dat als ik mijn mobiel abonnement aanpas, ik óók entertainment korting kan krijgen ?

Dan zal je ook combikorting (en verdubbeling van data) krijgen op jouw mobiele abonnement. Je zult niet een tweede combikorting krijgen op jouw Internet & TV abonnement.

Als je kiest voor een 3GB abonnement (6GB na verdubbeling) dan ben je nog altijd goedkoper uit dan nu.

Als je je TFT-abo om zet naar KPN-abo krijg je met de voorwaarden en mogelijkheden van het KPN-abo te maken. Let er wel op dat de voordelen en voorwaarden, die je nu bij het TFT-abo hebt komen te vervallen en dan noem, ik bijvoorbeeld het tot maximaal 3 maanden meenemen van data bij TFT. Als je bij KPN aan het eind van de maand data over houdt, ben je die in de nieuwe maand kwijt en begin je weer van voorafaan met je bundel. Het is maar net wat zwaarder weegt.

Gewoon de boel even op een rijtje zetten. @Deisok 

 

Reageer