Beantwoord

Is het Pluspakket gratis bij mijn abonnement?

  • 20 January 2024
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Badge +1

Pluspakket is dat voor mijn ook gratis mijn vrouw en ik heb beide kpn mobiel abonnement En we hebben tv internet en bellen van kpn 🤷‍♂️

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 January 2024, 18:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tonny56 ,

Dat is afhankelijk hoe oud jouw abonnement is. Is het een ouder abonnement, dan is de kans groot dat het op de voorwaarden van KPN Compleet is. In dat geval kun je kiezen uit het gratis ESPN-pakket of het gratis pluspakket. Uiteraard alleen zolang er ook een mobiel abonnement aanwezig is.  Via de onderstaande link KPN Compleet wordt uitgelegd hoe je eventueel kunt switchen naar het pluspakket.
 

Bij de huidige abonnementen heb je het Combivoordeel. En dan krijg je inderdaad het pluspakket gratis. 
 

Heb je nog helemaal geen voordelen? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN
 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tonny56,

In het andere topic had ik het al aangegeven, maar ook hier nog even voor de volledigheid:

Ik zie dat jullie een Telfort abonnement uit 2015 hebben, daarbij is er helaas geen sprake van een gratis Pluspakket:

Badge +1

Okidoki dankjewel 👌

Reageer