Beantwoord

Kan geen MB delen binnen het gezin

  • 11 January 2024
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Sinds oktober zit ik bij KPN mobiel en mijn gezinsleden al heel lang. Ik zie alle gezinsleden in de KPN app behalve mijzelf. Wanneer ik mijn gegevens wil koppelen krijg ik te zien dat ik al gekoppeld zou zijn. Zouden jullie voor mij kunnen kijken wat er fout is gegaan.

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 January 2024, 13:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Teo65 

Vervelend dat het delen van MB’s niet wilt werken.
KPN heeft hiervoor een speciale pagina opgesteld, waar je alle informatie over MB’s delen kunt lezen, maar ook alles over het koppelen ervan en aan welke voorwaarden je moet voldoen.

Klik op de volgende link, en je komt op die pagina: MB's Delen

Maar ook in de volgende Kennisbank vindt je belangrijke informatie over MB’s Delen:

MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt?

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten, en het probleem oplossen.
Zo niet, laat het dan even weten in je topic.

Michel, bedankt voor je antwoord maar die had ik zelf al geprobeerd en de rest had ik ook al gelezen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Teo65. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het daarom gelijk voor je uitgezocht. Het nummer dat eindigt op 068 heb ik zojuist toegevoegd aan jouw Combivoordeel, waarmee je nu wel MB's kan delen.😊 

Vikash,

Bedankt het werkt, top.

Hoi @Teo65. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het daarom gelijk voor je uitgezocht. Het nummer dat eindigt op 068 heb ik zojuist toegevoegd aan jouw Combivoordeel, waarmee je nu wel MB's kan delen.😊 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Teo65 

Goed en fijn om te horen, dat MB’s Delen nu vlekkeloos werkt!
Het 06-nummer was dus nog niet toegevoegd, maar dat is inmiddels wel gebeurt.

Reageer