Beantwoord

Kan geen MB's delen met mijn partner

  • 21 January 2024
  • 8 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste lezer,

Helaas is het niet mogelijk om binnen ons huishouden MB's te delen met mijn partner en andersom. Ben op de hoogte dat vanwege een oud Telfort abonnement niet mogelijk is maar ondertussen heb ik wel al twee- of driemaal mijn contract bij KPN verlengd. 

In mijn KPN zie ik mijn mobiel telefoonnummer wel tussen ‘uw producten’ staan maar komt deze niet terug in ‘uw voordelen’ en krijg ik mijn ‘KPN’ product niet toegevoegd. 

Derhalve ben ik benieuwd hoe dit ‘probleem’ op te lossen valt en wat hiervoor nodig is.

Alvast bedankt voor de hulp! 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 21 January 2024, 15:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Dennis Straten 

Welkom op het forum van KPN

Je hebt het over een oud Telfort mobiel abonnement, die je inmiddels 2 tot 3 maal hebt verlengd.
Heb je dit abonnement verlengd met een huidige KPN mobiel abonnement??
Of staat er bij dit mobiel abonnement nog TLF (voor Telfort) op de factuur en binnen Mijn KPN?

De kans is namelijk aanwezig, dat dit abonnement nog onder de oude Telfort voorwaarden valt, en dat je daardoor geen gebruik kunt maken van MB’s Delen.
Is dat het geval dan, zou je het contract moeten gaan vernieuwen (dus niet verlengen) met een huidig KPN mobiel abonnement naar keuze, onder de huidige voorwaarden van KPN.

De redenen waarbij je geen gebruik kunt maken van MB’s Delen zijn:

Waarom kan ik geen MB's delen?
 

Je kan geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar 1 mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt.

 

Meer informatie over MB’ Delen, klik op de volgende link en je komt op een speciale pagina uit met uitleg: MB's Delen bij KPN

 

Goedemiddag Michel, 

Hartelijk dank voor je reactie. 

Op mijn facturen komt niet TLF voor en wordt er echt gesproken over KPN 20 GB in dit specifiek geval. Derhalve ga ik er vanuit dat ik hem dus al reeds gewijzigd heb gehad. 

Heb het vermoeden daardoor dat er achter de schermen nog iets niet juist staat maar wanneer een reactie uitblijft vanuit KPN dan zal ik uiteraard gewoon naar de winkel gaan om daar samen naar te kunnen gaan kijken. 

Reputatie 7
Badge +9

Je kan hier je voordelen proberen te koppelen:
Combivoordeel aanmelden: profiteer van extra voordelen | KPN

Je kan hier je voordelen proberen te koppelen:
Combivoordeel aanmelden: profiteer van extra voordelen | KPN

Dag Bart,

Bedankt voor je reactie maar wellicht was ik niet geheel duidelijk maar met mijn ‘KPN’ product toevoegen bedoelde ik inderdaad hetgeen jij aangeeft. Hier krijg ik een foutmelding met vervolgens 4 keuzes/opties maar daar valt die van niet onder. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom @Dennis Straten 

Normaal gezien zou je alle nummers aanmelden via het genoemde aanmeldformulier. Vervolgens kun je dan MB's kunnen delen. Nu begrijp ik dat jij een foutmelding krijgt. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ik hier in de administratie kijken naar een oplossing.  

Dag Jeroen,

Bedankt voor je reactie en dit heb ik zojuist gedaan. 

Reputatie 7
Badge +19

Het is vanaf heden mogelijk om MB's te delen onderling @Dennis Straten 

Het is vanaf heden mogelijk om MB's te delen onderling @Dennis Straten 

Jeroen, hartelijk dank voor je hulp. Hier kunnen we weer verder mee! 

Reageer