Beantwoord

KPN combivoordeel klopt niet want glasvezel is nog niet opgeleverd, hoe dien ik een klacht in?

  • 30 September 2023
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb op maandag 19 juni een telefonische bestelling gedaan voor een totaalpakket van KPN met TV+internet (glasvezel) en KPN mobiel. De reden van overstap is dan KPN dit pakket goedkoper en met sneller internet aan kon bieden dan Vodafone/ziggo.

 

Glasvezel is fysiek bij mij aangelegd op 23 juni. Ik verwachtte de hardware van KPN dan ook snel te ontvangen. Dit bleef echter uit waarna ik belde met de klantenservice.

In het kort: Na héél veel (onaangename) telefoontjes is me duidelijk geworden dat:

-KPN en KPN netwerk niet direct met elkaar samenwerken.

-Er bij KPN netwerk systematisch niet is vastgesteld dat ik een glasvezelaansluiting heb, en dit onmogelijk snel te regelen is blijkbaar.

-Ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt en niemand mij daadwerkelijk kan helpen en of et proces ka versnellen.

 

Het gevolg hiervan is dat KPN mobiel al is gestart op 19 juli, en ik tot op heden geen TV+internet aansluiting heb van KPN maar nog steeds van Ziggo.

 

De kosten van mijn mobiel abonnement zouden door het combi pakket uitkomen op 25 euro per maand, Ik ben er onlangs achter gekomen dat er dus 32,50!! wordt afgeschreven. De hele reden dat ik ben overgestapt wordt nu dus teniet gedaan door het niet kunnen oplossen van deze problemen. 

 

Kortom mijn eerste ervaring van overstappen naar KPN heeft geresulteerd in een onzekere en nare ervaring.

In mijn laatste contact met de KPN klantenservice, wat trouwens wel een aangenaam gesprek was, is me verteld deze klacht via te website in te dienen en dat er een passende oplossing mogelijk zou zijn, hier vertrouw ik dan maar op...

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 October 2023, 19:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

 

In mijn laatste contact met de KPN klantenservice, wat trouwens wel een aangenaam gesprek was, is me verteld deze klacht via te website in te dienen en dat er een passende oplossing mogelijk zou zijn, hier vertrouw ik dan maar op...

Hallo @D796 ,

Het is inderdaad mogelijk om een klacht via de website in te dienen. 

Dat kan via deze link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Reputatie 5
Badge +3

Schandalig dat je nu die combikorting niet krijgt van KPN! 

Zo dit is me toch een herkenbaar verhaal!!!!

Eerst wordt je overgehaald om klant te worden en als het proces dan eenmaal begonnen is, draait de wereld totaal om en dan ben jij degene die achter KPN (en KPN) aan loopt. Ik heb mensen in mijn omgeving uit moeten leggen dat de KPN mij vraagt om KPN te bellen om KPN te vragen om KPN te laten weten dat KPN een glasvezelverbinding in mijn huis heeft aangelegd. Vervolgens bel je KPN en die vraagt om KPN te mailen om KPN te vragen om KPN te laten weten dat KPN een glasvezelverbinding in mijn huis heeft aangelegd. En dit is serieus waar gebeurd. En vervolgens hoor je niks van allebei de KPN's. Niet eens of je mail is aangekomen, laat staan of er iets mee gedaan is en of het gelukt is. 

Het verhaal van “Neem ook KPN Mobiel, want de combinatie is zo voordelig!” is ook een-op-een hetzelfde hier. 

Het is vandaag 19 januari 2024 en ik ben op 6 oktober 2023 met deze poppenkast begonnen. Als ik dit vooraf geweten, had ik hier waarschijnlijk nooit aan begonnen. Ik ben blij met dit topic en heb zojuist gebruik gemaakt van het klachtenformulier. Deze comment is om anderen te waarschuwen dat je een lange adem moet hebben bij KPN/KPN. Er werken echt hele aardige mensen, want ik word iedere keer heel vriendelijk te woord gestaan, maar na de zoveelste keer “het komt goed” geloof ik er niet meer in.

Reageer