Beantwoord

Krijgt mijn vrouw verdubbeling van haar data?

  • 13 January 2024
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste KPN, 

Ik heb vandaag voor mijzelf en mijn vrouw twee nieuwe abonnementen afgesloten voor KPN Sim-only. Ik krijg wel voordeel, heb ongelimiteerde data en 120 bellen. Ik dacht dat mijn vrouw verdubbeling van haar data zou krijgen, maar kan daar niks van terug vinden. 

Krijgt ze deze wel? Zo niet, blijven we bij onze huidige aanbieder. Terug bellen doen jullie ook niet trouwens. 

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 January 2024, 21:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Welk abonnement heeft jouw vrouw aangevraagd? 

Heb je ook KPN Internet (& TV) voor Thuis? Dan krijg je tot €7,50 korting op elk KPN Mobiel abonnement op jouw adres. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest.

Bovendien ontvang je nu ook dubbel zoveel data bij je mobiele abonnement.

De voordelen worden automatisch toegekend als je in je bestelling hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen hebt bij ons. De abonnementen moeten wel op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Heb je meerdere producten van KPN, maar ontvang je nog geen korting/voordeel? 
 → Bekijk en activeer dan hier je voordelen.

bron: KPN Combivoordeel: combineer en bespaar

Mijn vrouw heeft een abonnement van 120 minuten bellen en 3 gb data afgesloten. 

We hebben al jaren televisie, vaste telefoon en internet van KPN. 

Ik had een email verwacht op het mailadres van mijn vrouw over de verdubbeling van haar gb's.

Ik krijg mega veel emails van KPN en mijn vrouw alleen van haar nummerbehoud, niks van de verdubbeling. 

Hoe weten we nu zeker dat ze deze krijgt?

 

Je hebt 't abonnement net vandaag genomen. Het duurt eventjes voordat het overal doorgedruppeld is.

Als het abonnement actief is, je vrouw kan bellen, dan kun je het koppelen in MijnKPN.

Je kan, volgende week, nog even bellen om de data verdubbeling te verifiëren.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Bemel131, beide nummers zullen normaal gesproken de voordelen automatisch krijgen. Mocht je zekerheid willen of de voordelen direct bij ingang actief zullen zijn? Ik kan voor je kijken, vul dan wel even jouw forumprofiel in. 

Forumprofiel ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +19

Goed nieuws @Bemel131, in de administratie staat het nummer van jouw vrouw al gekoppeld aan jouw abonnement en ook het internet& tv abonnement. Als het nummer straks actief is bij KPN zullen de voordelen op haar nummer dan ook vrijwel direct actief zijn. 

Reageer