Beantwoord

MB's delen met mijn zoon lukt niet

  • 10 March 2024
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi,

 

Ikzelf mijn vrouw en zoon hebben allen een KPN mobiel abonnement helaas krijg ik het niet voor elkaar om MB's te delen met mijn zoon ondanks dat hij in mijnkpn wel zichtbaar is..

 

Hij is niet zichtbaar onder de hussel voordelen te zien via profiel, abonnementen, voordelen bekijken. Zodra ik hem probeer toe te voegen dan krijg ik de error melding dat ie al is aangemeld..!?

 

Is hier een oplossing voor?

 

Mvg Dennis

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 March 2024, 11:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dennis111 ,

Heeft jouw zoon misschien een abonnement dat niet aan de voorwaarden voldoet om MB's mee te kunnen delen? 

 

Waarom kan ik geen MB's delen?

Je kan geen MB's delen in de volgende gevallen:

  • Als er maar één mobiel abonnement is ingeschreven op je adres
  • Als je een abonnement hebt zonder data
  • Als je een oud-Telfort abonnement hebt
  • Als je nog maar minder dan 50 MB's over hebt in je abonnement
  • Als je nog geen producten aan je KPN ID gekoppeld hebt. Kijk bij de veelgestelde vragen hoe je producten moet koppelen.

Het is niet meer mogelijk om MB's te delen op de website. Is geen van deze punten van toepassing op jou, maar lukt het niet om MB's te delen in de MijnKPN app? Meld je dan eerst aan om de voordelen te kunnen krijgen.

 

bron : 

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm

 

 

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Combivoordeel en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan is jouw mobiele nummer waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Combivoordeel.

Meld jouw mobiele nummer dan snel aan voor KPN Combivoordeel:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hierna nog niet om MB's te delen? Neem dan contact met KPN op: 0800 0402 (gratis).

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dennis111,

Ik zie dat @Noordzee je al goed op weg heeft geholpen en hoop dat het koppelen in middels gelukt is zodat je nu wel Mb's kunt delen 😊

Reageer