Beantwoord

MB's delen mogelijk zonder Internet en TV van KPN?

  • 11 January 2024
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hi, aangezien KPN geen glasvezel kan/wil aansluiten op mijn huisadres en een andere provider wel, overweeg ik om mijn internet en TV over te stappen.
Is onderling MB's delen dan nog wel mogelijk (3 mobiele KPN abonnementen) als ik niet meer compleet ben?

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 11 January 2024, 23:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @DickNoort 

Welkom op het forum van KPN.

Het antwoord hierop is simpelweg JA, dat kan gewoon.
MB’s delen zonder dat je internet en televisie afneemt van KPN, blijft gewoon mogelijk.
Mits alle drie de 06-nummers onder één en dezelfde KPN ID blijven vallen, en dus gekoppeld zijn aan  hetzelfde Mijn KPN Account met gelijk woonadres.

De KPN Combivoordelen komen wel allemaal te vervallen, waaronder ook:
 

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, hangt af van het mobiele abonnement dat je gekozen hebt. Kies je bijvoorbeeld voor KPN 0GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.

 

Dubbele data

Combineer je KPN Thuis met een KPN mobiel abonnement? Dan verdubbelen we de data van jouw mobiele abonnement. Je kunt je verdubbelde MB's ook delen én binnen Europa gebruiken. 

 

Dus voor de mobiele abonnementen ga je dus het standaard reguliere tarief betalen, en de extra data dankzij Dubbele Data raak je kwijt.
Dus hou daar wel rekening mee!!

 

Reageer