Beantwoord

Mobiel abonnement afgesloten met 1 jaar gratis multisim, blijkt nu niet zo te zijn?

  • 26 March 2024
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb een maand geleden een nieuw abonnement afgesloten. Ik heb een abonnement afgesloten met een nieuw nummer en een nieuwe Samsung S24 telefoon met een cadeauhorloge en een jaar gratis multisim. Vanaf vandaag is mijn abonnement geldig, maar na een gesprek met KPN bleek dat ik niet een jaar lang gratis een multisim heb. Dit is een grote leugen van KPN, nu moet ik mezelf 5 euro per maand betalen. Bedankt KPN, ik ben erg blij dat ik klant bij jullie ben geworden. ):

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 March 2024, 17:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @voordeel niet gekrijgen ,

Het was een actie van Samsung.

Deze actie was van toepassing: 

Krijg 1 jaar Multisim

Bij aankoop van een Samsung Galaxy S24, S24+ of S24 Ultra.

Aankoopdatum
17-01-2023 t/m 03-03-2024

Registreren kan tot en met:
15-04-2024

Via deze website: 

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/24-0009

 

De aankoopdatum op jouw factuur is uiteraard bepalend of jij in aanmerking komt voor deze Samsung-promotie.  

Reputatie 7
Badge +21

Het is inderdaad een heel verhaal. Eerst de S24 aanschaffen, daarna de Watch6 aanvragen en tot slot de vergoeding voor 1 jaar Multisim. Dit waren de aanwijzingen op de KPN website:

Samsung Galaxy S24  

Nieuwe telefoon, nieuw horloge! Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24 en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!

Zo regel je het:

Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.

1 jaar Multisim voor je smartwatch

  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 15 april 2024.

Reageer