Beantwoord

Pluspakket is toch gratis?

  • 1 January 2024
  • 16 reacties
  • 675 keer bekeken

  • Goedenavond,

kom er achter dat het plus pakket bij mij als entertainment korting op de factuur staat? 
is toch gratis?? 
heb tv internet en 2 mobiele abonnementen 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 January 2024, 22:24

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jannie 23 ,

Het pluspakket is gratis als je een thuisabonnement hebt met internet en TV volgens het huidige Combivoordeel (voorheen KPN Hussel) en daarnaast een mobiel abonnement. 

Het is niet mogelijk om een entertainmentkorting te krijgen op het pluspakket. Dat kan wel op acht andere producten.
Je kan Entertainmentkorting krijgen in combinatie met Disney+, HBO Max, Spotify, Viaplay, Netflix, ESPN Compleet, Film1 of Xbox Game Pass Ultimate. 

Heb je al een abonnement bij de dienst zelf? Ook dan kan je deze entertainmentdiensten bij KPN bestellen en Entertainmentkorting krijgen. Bestel je favoriete entertainment bij KPN. Activeer daarna de entertainmentdienst bij KPN door in te loggen met je bestaande accountgegevens. 

Je krijgt elke maand maximaal één keer vijf euro Entertainmentkorting. Het maakt dus niet uit hoeveel entertainmentabonnementen je bij KPN hebt.

 

bron :

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm

 

Mogelijk heb je die entertainmentkorting op een ander pakket lopen? 

Oké maar staat €6..en dan -€6 .. 

dan is t toch niet gratis?? 

Reputatie 7
Badge +28

Het pluspakket kost normaal 6,99. Bij jou zal dit bedrag zowel debet als credit op jouw factuur staan. Per saldo is het pluspakket voor jou gratis. 

 

Ff screenshot gemaakt. Zo staat het er 

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie het. Geen idee waar die entertainmentkorting op slaat. Duidelijk is dat jij het pluspakket toch echt gratis hebt en daarnaast nog eens die vijf euro extra korting. Geen reden tot klagen, want jij betaal minder dan het huidige tarief. (momenteel minimaal 55 euro per maand voor internet en TV)  

Ik zou verder geen slapende honden wakker maken hierover.  

Klopt want heb een verleng aanbod gehad na contact te hebben gehad  

 Maar goed zal wel oké zijn dan maar het staat er niet goed op zo want het moet gewoon gratis zijn en dan niet als wel en als korting dan eraf volgens mij  

 Bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jannie 23,

Het is op onze facturen redelijk gebruikelijk om de normale prijs van een pakket te noemen, en dan daarna de korting er af te halen. Je krijgt nu de volledige abonnementsprijs als korting waardoor het Pluspakket gratis is. Klopt dus als een bus 😊

Verder zie ik een ‘online aankoop’ op de factuur staan, is dat wellicht een Spotify abonnement? Zo ja, dan wordt de €5,- entertainmentkorting daar op toegepast!

Bij mij staat het pluspakket nog niet aan. Ik heb internet en mobiel van KPN. Aanzetten kost online 6,99. Er wordt op het forum gezegd dat dit dan weer als korting wordt weergegeven op de factuur. Echter bij de voorbeeldberekening zien ik geen korting staan van 6,99.

 

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gladiator2006 
Dat staat nooit op de bevestiging.
Op je eerstvolgende factuur staat het wel goed.
Zo niet reageer dan even en ze herstellen het, dus je kunt zonder risico het pluspakket aanzetten.

Badge +1

PluspakketIs dat voor mijn ook gratis mijn vrouw en ik heb beide kpn mobiel abonnement En tv internet en bellen van kpn 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie dat jullie een Telfort abonnement uit 2015 hebben @Tonny56, daarbij is er helaas geen sprake van een gratis Pluspakket:

 

Badge +1

Okidoki dan weet ik dat bedankt en fijne weekend 👌

Hallo @Jannie 23 ,

Het pluspakket is gratis als je een thuisabonnement hebt met internet en TV volgens het huidige Combivoordeel (voorheen KPN Hussel) en daarnaast een mobiel abonnement. 

Het is niet mogelijk om een entertainmentkorting te krijgen op het pluspakket. Dat kan wel op acht andere producten.
Je kan Entertainmentkorting krijgen in combinatie met Disney+, HBO Max, Spotify, Viaplay, Netflix, ESPN Compleet, Film1 of Xbox Game Pass Ultimate. 

Heb je al een abonnement bij de dienst zelf? Ook dan kan je deze entertainmentdiensten bij KPN bestellen en Entertainmentkorting krijgen. Bestel je favoriete entertainment bij KPN. Activeer daarna de entertainmentdienst bij KPN door in te loggen met je bestaande accountgegevens. 

Je krijgt elke maand maximaal één keer vijf euro Entertainmentkorting. Het maakt dus niet uit hoeveel entertainmentabonnementen je bij KPN hebt.

 

bron :

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm

 

Mogelijk heb je die entertainmentkorting op een ander pakket lopen? 
Nog een vraag,

ik kan voor het pluspakket geen ander pakket kiezen? 
zat te kijken en kijk bijna geen enkele zender uit het pluspakket vandaar. 
kan het niet dan laat ik het zo maar mocht ik ipv het pluspakket een ander pakket kunnen kiezen.. 

 

 

Badge +1

Viaplay heb ik al spotify ook al 

Hallo @Jannie 23 ,

Het pluspakket is gratis als je een thuisabonnement hebt met internet en TV volgens het huidige Combivoordeel (voorheen KPN Hussel) en daarnaast een mobiel abonnement. 

Het is niet mogelijk om een entertainmentkorting te krijgen op het pluspakket. Dat kan wel op acht andere producten.
Je kan Entertainmentkorting krijgen in combinatie met Disney+, HBO Max, Spotify, Viaplay, Netflix, ESPN Compleet, Film1 of Xbox Game Pass Ultimate. 

Heb je al een abonnement bij de dienst zelf? Ook dan kan je deze entertainmentdiensten bij KPN bestellen en Entertainmentkorting krijgen. Bestel je favoriete entertainment bij KPN. Activeer daarna de entertainmentdienst bij KPN door in te loggen met je bestaande accountgegevens. 

Je krijgt elke maand maximaal één keer vijf euro Entertainmentkorting. Het maakt dus niet uit hoeveel entertainmentabonnementen je bij KPN hebt.

 

bron :

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm

 

Nog een vraag,

ik kan voor het pluspakket geen ander pakket kiezen? 
zat te kijken en kijk bijna geen enkele zender uit het pluspakket vandaar. 
kan het niet dan laat ik het zo maar mocht ik ipv het pluspakket een ander pakket kunnen kiezen.. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Met het abonnementstype dat jij hebt, krijg je áltijd het Pluspakket gratis @Jannie 23, deze is niet in te wisselen voor wat anders. Je ontvangt wel ook de entertainmentkorting, waardoor je korting ontvangt op een andere entertainmentoptie 🙂

Reageer