Beantwoord

Waarom moet ik mij handmatig aanmelden voor KPN Compleet voordelen?

  • 16 April 2024
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 1

Waarom gaan deze KPN Compleet voordelen niet automatisch in bij aanvang van mijn beide contracten? Dat is toch wat er beloofd is bij het afsluiten van het contract, dubbele data bijvoorbeeld. Het blijkt dat ik zelf handmatig een aanvraag moet doen voor deze KPN Compleet voordelen. Waarom? 

icon

Beste antwoord door FreekHsgvrhrjdt 17 April 2024, 16:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor abonnementen heeft u? Een mobiel abonnement en een thuis abonnement? 

Is 1 van deze abbonementen nieuw? Of beide?

Reputatie 1

Ik heb zowel een mobiel abonnement als een thuis abonnement, en tegelijk afgesloten op 16-11-2023.

Reputatie 1

Nu ik zelf handmatig die KPN Compleet voordelen heb geactiveerd, lees ik dat ik vanaf nu ‘Iedere maand € 2,50 korting’ krijg. ‘Omdat je Mobiel en Thuis hebt, krijg je per maand € 2,50 korting op elk mobiel abonnement op jouw adres.'. Die wil ik met terugwerkende kracht natuurlijk vanaf 16-11-2023 krijgen. Maar ik ben benieuwd: leg het me uit waarom ik het handmatig moet aanvragen om de beloofde voordelen te krijgen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb zowel een mobiel abonnement als een thuis abonnement, en tegelijk afgesloten op 16-11-2023.

Dan is de term "KPN Compleet" sowieso niet meer van toepassing. Deze term gebruikt KPN bij de oudere abonnementen. Bij deze oude abbonementen is er een bepaald voordelenpakket van toepassing wat KPN "Compleet" noemde.

Bij de nieuwere abbonementen heet dat Combivoordeel. Dat houd inderdaad € 2,50, € 5,- of € 7,50 korting op het mobiele abonnement. En tegenwoordig ook weer dubbele data. Maar dat is een tijd niet geweest.

Reputatie 1

Dat is ook sterk, want die term kende ik ook niet tot ik de pagina kreeg met 'gefeliciteerd, uw KPN Compleet voordelen zijn nu actief'. Ik heb die term gekopieerd en geplakt om deze vraag te stellen. KPN mag zijn systemen eens updaten dan.

Maar goed, blijft de vraag openstaan waarom dit niet automatisch geactiveerd wordt. En hoe ik de beloofde maar daardoor misgelopen 2,50 per maand vanaf november terugkrijg. 

Reputatie 7
Badge +24

Als u die mail gekregen heeft, dan had het in orde moeten zijn.

Reputatie 1

Inmiddels gewoon telefonisch contact gehad met iemand van KPN, ook al wilde de app en de chatbot mij per se naar dit forum hebben. De fout is hersteld en ik krijg vier maanden gemist voordeel terug. Helaas wist die persoon ook niet te vertellen waarom het niet automatisch goed gaat. Dat is wellicht een mysterie dat nooit op te lossen valt... 

Reageer