Beantwoord

2GB extra bij een Unlimited abonnement werkt weer niet

  • 10 March 2024
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Mijn 2gb extra werkt weer voor de zoveelste keer niet. Het is zondag en de klantenservice is nergens te bevinden. Ik heb hier zovaak al over geklaagd. En elke keer kan de klantenservice er niks aan doen. Ze zeggen altijd er is bij ons geen storing bekend. Vervolgens maak je een ticket aan. Na 2/3 dagen is het probleem opgelost. En je hoort vervolgens niks van de klantenservice. Er is nooit een tegemoet koming. Na een paar weken heb je weer exact hetzelfde probleem. Ik overweeg nu wel serieus om te gaan overstappen. Ik heb wel een unlimited abonnement, echter dat lijkt daar niet op.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 March 2024, 08:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Onzkl, welkom op onze community! Ik heb hier helaas ook niet echt een oplossing voor vrees ik. Op het moment dat de order vastgelopen is is het een kwestie van afwachten. Als de order te lang vast blijft zitten kunnen we daar een ticket voor aanmaken.

Reputatie 1
Badge

KPN kan voor oude abonnementen de dagbundel van 10 GB naar de nieuwe standaard 20 GB zetten. Die keus moet KPN dan wel maken.

 

Ik had verder ook een bel afspraak gemaakt voor maandag om 1700 uur. Vervolgens word ik op woensdag gebeld. Dit is echt waardeloos.  Als ik een afspraak bij de tandarts heb dan kom ik toch ook niet twee dagen later aanlopen?

En het is weer raak…. Waneer gaan jullie hier iets aan doen? Ik heb meerdere keren een ticket eengemaakt. Er wordt niet echt een oplossing aangeboden. Huidige storing is nu langer dan 12 uur bezig.

Reputatie 7
Badge +20

Ontzettend hinderlijk dat dit zo vaak mis gaat bij jou @Onzkl 

Ik vermoed dat er geen sprake is van een storing, maar dat de 2Gb extra order vastloopt in het ordersysteem en als dat het geval is kan de klantenservice inderdaad helemaal niks. Er is een automatisch systeem actief dat vastgelopen orders binnen een paar dagen hoort te herstellen, wat volgens je startbericht ook gebeurt na 2 tot 3 dagen. Dat dit heel vervelend voor je is begrijp ik erg goed, ik heb er alleen niet een oplossing voor 🙁

Reageer